KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1356 Re:

23.02.2011 16:22

#1354: -

Kovasti näyttäisi sivut kaipaavan päivitystä, tiedot laahaa jälkijunassa ja vanhentuneiltakin näyttävät olevan. Eipä anna kovin vireää kuvaa yhdistyksestä. Varsinkin nyt pitäisi terästäytyä nostamaan profiilia ja ennemminkin keskittymään toimintaan siis KISSOIHIN kun "vastustajien" mustamaalamiseen.

Kyllä nyt menee todella överiksi tämä touhu. Mielenkiintoista nähdä miten pitkälle ja mihin toimiin pj ja tynkähallitus ovat valmiita menemään tässä vastustustyössään.

En vaan voi todellakaan käsittää tätä "raivoa" ja alhaisia massiivisia temppuja millä he ovat hyökänneet Pirjoa ja muita toisinajattelijoita vastaan. Väkisinkin nousee mieleen ajatus, että mitä taustalla on minkä ei haluta paljastuvan. Mitä yritetään viimeiseen saakka keinoja kaihtamatta peitellä?

Puheenjohtajan ja hallituksen vaihdoksessahan on kyse aivan normaalista yhdistyskäytännöstä!!! On määritelty tietty aika jonka esim. hallituksen jäsen istuu hallituksessa ja sitten valitaan uusi jäsen eikä kukaan nouse raivoisaan kamppanjaan pitääkseen kynsin hampain kiinni paikastaan!!

Mutta ilmeisesti kkyssä on omat säännöt ja sääntöihin onkin sitten laitettu niin että istutaan hallitus- ja pj,n paikalla maailman tappiin, eikä paikkaa luovuteta vaan kaivetaan sapelit esiin ja käydään taistoon heti jos joku kehtaa edes ehdottaa sitä. Käsittämätöntä!!