KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

entinen ensikotilainen
Vieras

/ #1345 kissatalo

23.02.2011 10:44

Kissatalo puolustaa paikkaansa kyllä toimintakentässä kissojen ensilaskupaikkana ja tilanteen selvittämiseksi ja tässäkin kannattaisi ajatella yhteistoimintaa muiden eläinsuojelutahojen ja elänlääkärien kanssa. Sehän voisi olla myös koko yhdistyksen ja aktiivien toimintatila eräänlainen, keskitetty toimintakeskus missä voisi pitää sinne järjestyissä toimisto ja henkilökuntatiloissa kokoukset kurssit etc.

Täällä on usein tullut esille se seikka, että talon ylläpito nielee varoja MUTTA rahastonhoitajan palkkakustannuksilla, 16.000 euroa vuodessa riittäisi jo melkoisen ison talon käyttökustannutksiin. Säästöistä yhdistyksessä on puhuttu monesti, pitää säästää siitä ja tästä ja aina yleensä säästökohde on olleet ne kissat ja niistä aiheutuneet kustannukset. En suosi enkä kannata tuhlaamista ja jokaisen toiminassa mukana olevan pitää olla vastuuntuntoinen ja ajatella mikä on turhaa ja mikä on tärkeää ja minusta ne kissat ovat keskipiste ja tärkeimmmät, niiden hyvinvoinnissa ei pidä säästää.
Jotenkin tästä näkökulmasta katsottuna on käsittämätönä, ettei ilmaiseksi tuota tehtävää hoitamaan kelpuuteta tarjoutuneita alan ammattilaisia.