KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna Kaski
Vieras

/ #1332 Re: Re: Re: Re:oikaisu

22.02.2011 16:38

#1329: 2006 - Re: Re: Re:oikaisu

Olen ymmärtänyt muiden 2006 vuosikertaa olevien lähtijöitten puheista että silloin tosiaan haluttiin puheenjohtaja vaihtaa ja oletettiin, että äänestämällä vuosikokouksessa se sitten onnistuu (eli siis ihan normaalikäytännöllä). Sen jälkeen olivatkin toisella osapuolella "kovat piipussa" tilanteen kumoamiseksi! Ja tarinan olen ensimmäisen kerran kuullut eräältä kaveriltani noin 5 kuukautta sitten, joka oli yksi lähtijöistä eikä tällä hetkellä toimi atiivisesti missään järjestössä. Kerroin että olen alkanut toimimaan KKY:n ensikotina ja sitten riittikin puhuttavaa..

Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla mitä silloin 2006 todella tapahtui? Mikä oli se oikea syy? Olen tätä suoraan kysynyt nykyiseltä pj:ltä ja vastaus oli "äänestys ei mennyt ihan lain ja asetusten mukaisesti". Oliko siis niin että kaikki eivät olleet ajallaan maksaneet jäsenmaksua? Keitä he olivat? siis uuden vai vanhan hallituksen kannattajia? Tuotiinko sinne vieraita ihmisiä äänestämään, jotka eivät olleetkaan jäseniä?

Nyt olemme osanneet tähän myllytykseen (toivottavasti) varautua :) ja siitä syystä olemme erilaisia kampanjoita pistäneetkin pystyyn.  En tiedä mitä vielä tuleman pitää... huh..  vähän kyllä jänskättää :)