KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna Kaski
Vieras

/ #1318 Re: Re: Re:oikaisu

22.02.2011 10:59

#1313: Liinu - Re: Re:oikaisu

No ei tietenkään poisteta, höpö höpö. Kirjoituksesi oli ihan asiallinen. Tosin sitä en tiedä menikö asia ihan juuri noin kuin kuvailit. Asiasta varmaan saadaan toinenkin kuvaus tänne "vastapuolelta". Asioilla monesti on kaksi puolta.

Eiköhän HK:kin ole kissojen asialla ollut silloin ja nyttenkin? Ihmisluonnolle on kylläkin normaalia hermostua epäreilusta toiminnasta ja sitä tässä on tapahtunut, kieltämättä.. vuonna 2006 ja nykyisessä ajankohdassa. Varmasti puolin ja toisin. Ja jos haluatte ajatella tätä valtauksena niin sille ei mitään voi. Itse ajattelen että ajamme puheenjohtajan vaihtoa, mikä on normaalia yhdistystoiminnassa. Saadaan toimintaa kehittymään, mikä myös on luonnollinen tavoite.

Oletko Liinu tutustunut näihin meidän esittämiimme väittämiin nykyisen PJ:n toiminnasta? Joihin siis löytyvät todisteet. Itse alkuvaiheessa tätä kriisiä kuuntelin ja tutustuin materiaaliin KUMMALTAKIN PUOLELTA.

Itselläni ei ainakaan ole mitään henkilöpuolen kaunoja asiaan liitettynä. En vain halua että niitä ihania muruliineja, joita on ensikotini kautta mennyt uusin koteihin jäisi tuonne ulos odottelemaan ihmisten asennemuutosta ym.