KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1298 Uskomatonta?!?

21.02.2011 15:35

Ulkopuolisena keskustelua seuranneena tulee lähes fyysisesti paha olo, kun lukee osan kirjoittajista tekstiä!! On mielestäni todella alentavaa käytöstä kaivella ihmisten taustoista vanhoja ammatteja, puolueasioita jne, jos ja kun ne eivät asiaan liity. Tulee vain mieleen, ettei kyseisillä kirjoittajilla ole mitään järkevää ja asiallista sanottavaa? Jos näin on, niin voisi jättää kokonaan kirjoittamatta, ettei tahraa yhdistyksen mainetta enempää!

Mielelläni kuulisin puheenjohtajalta tai muulta asiasta tietävältä vastauksia täällä esitettyihin kysymyksiin(mm. mistä taloudenhoitajan palkka koostuu), vaikken jäsen tai lahjoittaja olekaan. Ja jos joku nyt kommentoi tähän, ettei asiat minulle kuulu, niin haluaisin muistuttaa, että eikös lähes kaikki ole potenttiaalisia tulevia jäseniä ja lahjoittajia?! Tietenkin haluan ensin selvittää millainen yhdistys on kyseessä, ennenkuin sijoitan rahojani.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Ps. Täällä olen saanut jo kattavan kuvan ns. opposition toimista ja ajatuksista, joten enemmän kaipaan "vastapuolen" kommentointia ja siis faktatietoja, kiitos :)