Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

jäbi
Vieras

/ #336 cesar millan kouluttaa mielestäni hyvin

21.02.2011 03:52

näkee paljon sanottavan että cesar kouluttaa väärällä tavalla, koska hän alistaa koiria ja pelottaa koiria jolloin ne alistuvat itse hänen eteensä ilman että hän laittaa ne maahan. en minä sitä kiellä, hän tekee ja se toimii. hän laittaa koiran tekemään niinkuin hän käskee, eli alistaa. alistaa voi myös ruualla, mutta myös sillä että koira lakkaa taistelemasta vastaan ja tekee niinkuin hän käskee.

ja pelko, jep. jos koira ei itse alistu niin hän alistaa koiran. ajan myötä se koira alkaa assosioimaan sen siihen alistumiseen, eli siihen että on toiminut väärin. se on pelkoa ja cesar käyttää sitä kontrollointikeinona, mutta sitä tekee kaikki. "jos et syö ruokaa niin et saa jälkiruokaa". Se on pelolla kontrollointia.

se mitä sähköpannasta ja pinch collareista vai mitä ne on ne mitkä sisältää piikit jotka antavat purentamaisen piston kaulaan? kuitenkin, niitä käytetään paljon jenkeissä. ensimmäiset 2 tuotantokautta on tullut katsottua ja ensimmäisessä ensimmäinen koira joka tulee vastaan jolla on jo sähköpanta kaulassa kun hän tapaa sen, cesar ottaa sen heti pois. yleensä kun se valitsee pannan se ottaa tavallisen narun, tai kuten yhdellä tosi vihaisella pitbullilla se ottaa pannan joka menee kaulasta ylhäältä ja alhaalta, jolla saa max kontrollin koiraan. hän itse kehuu sitä koska sillä pystyy mahdollisimman helpolla kontrolloimaan koiraa, ei hampaita ei mitään.