KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Jaana Vuorenpää
Vieras

/ #1283

20.02.2011 23:40

Nykyisen tynkähallituksen puolustajien tarkoitus täällä adressissa on vain provosoida oppositiota ja saada meidät näyttämään riitaisilta vouhottajilta, kuten useammassa heidän kommenteissaan on meitä kuvailtu. Todennäköisesti kirjoittajia on muutamia, jotka kirjoittajat useammalla nimimerkillä tai nimettömänä. Kukaan näistä kirjoittajista ei pysty myöskään kirjoittamaan omalla nimellään. Se kertookin jo aika paljon heistä.

Nämä tekstit myös toistavat samaa kaavaa. Oppositio on heistä rahananeita, mielenikaisia, riitaisia ja asioista mitään tietämättömiä vouhottajia täynnä, salaseura tai peräti mafia joka kiusaa viatonta tynkähallitusta, ja joiden pitäisi perustaa oma yhdistys tai mennä johonkin muuhun yhdistykseen toimimaan. Mitään järkevää ja perustelevaa kommentointia ei kukaan heistä ole pystynyt tekemään. Kirjoitukset ovat täysin vääristeltyjä ja valheellisia. Se johtunee siitä, että me oppositiossa puhumme vain faktoja ja kaikki on todistettavissa dokumentein tai henkilötodistajien avulla.

Minua suorastaan puistattaa tämä näiden tahojen törkeä itsekeskeisyys ja toisia valheellisesti mustamaalaava ja herjaava käytös. Missä on toisten ihmisten kunnioitus, yhteisöllisyys ja ennen kaikkea vilpitön halu tehdä eläinsuojelutyötä, joka tuntuu olevan varsin hukassa heiltä, kun koko yhdistyksen toiminta on ajettu aivan alas ja kissat jätetty näihin hurjiin pakkasiin kuolemaan!!

Uskon edelleenkin, että tekomme puhuvat puolestamme, vaikka tynkähallitus yrittäisi kuinka tahansa viedä meitä oppositiossa toimivia ihmisiä lokaan. Jokainen voi tulla henkilökohtaisesti tutustumaan meihin kaikkiin vielä ennen vuosikokousta järjestämäämme keskustilaisuuteen ja tehdä omat päätelmänsä meistä ihmisinä. Tarkemmat tiedot tilaisuudesta julkaistaan lähiaikoina täällä adressissa ja Pirjon vaalisivustolla heti kun saamme lyötyä ajankohdan ja paikan lukkoon. Sydämellisesti tervetuloa tutustumaan meihin ja toimintasuunnitelmaamme yhdistyksen kehittämiseksi. Mitä kaikkea saammekaan aikaan, kun voimme keskittyä hallituksen vaihduttua jälleen itse perustyöhön KKY:ssä?! Tämä konflikti on nimittäin myös hitsannut meitä hyvin yhteen ja osoittaa sen, että meissä on paljon monenlaista osaajaa ja käyttämätöntä resurssia. "Kovat olot" tuovat ihmisiä yhteen ja aktivoivat yhteistyötä! Ei siis niin huonoa, etteikö jotain hyvääkin tästä seuranne! :D