Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #8316 Re: Re: Re: KERTOKAA ADRESSISTA KAIKILLE

09.04.2013 17:13

#8288: - Re: Re: KERTOKAA ADRESSISTA KAIKILLE Onko homous ihmisoikeus? Millä perusteella homous on ihmisoikeus? Se, että joku yksilö haluaa sukupuolista kanssakäymistä samaa sukupuolta olevan kanssa, on vaikea perustella ihmisoikeudella. Samalla tavalla voitaisiin perustella monia muitakin normaalista poikkeavia käyttäytymisen muotoja.

Totta kai se on ihmisoikeus. Ei sinunkaan tarvitse kysyä keneltäkään lupaa siihen, millaista seksiä saat harjoittaa sen vastakkaisen sukupuolen kanssa, tai kumpaa kättä saat käyttää, jos aiot itsesi tyydyttää (ja huom. aika harva nykyään pitää itsetyydytystä kuolemansyntinä, kuten se aikaisemmin ja yhä tiukimmissa uskonnollisissa piireissä tulkittiin). Nythän on niin, että mikään sellainen seksi, joka ei riko lakia tai loukkaa ketään toista henkilöä, ei kuulu kenellekään ja on jokaisen vapaan ihmisen itse päätettävissä (sanon tämän jo valmiiksi, niin ei tarvitse viisastella sillä iänikuisella pedofilialla tai eläimiin sekaantumisella).