Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Uskossa suvaiten

/ #8303 Re: Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

09.04.2013 16:41

#8291: Uskossa Jumalaa kunnioittaen - Re: Re: Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

"Puhut ikään kuin nykypäivä olisi jokin ihana tila, johon tulee pyrkiä :(

Minulle nykypäivä on järkyttävä maailma, jossa on raakuutta, rikollisuutta, ahneutta, itsekkyyttä, kiusaamista, julmuutta ja sotaa. Tulevaisuus näyttää vielä sekavammalta ja ahdistavammalta. Valitettavasti kirkko on mennyt tähän nykypäivään mukaan sekoilemaan.

Kaipaan vanhaa aikaa ja vanhaa kirkkoamme.  Esi-isämme olivat meitä viisaampia. Ottakaamme heistä oppia."

Maailmassa on aina ollut raakutta ja julmuutta, entisaikoina paljon enemmän, oletteko te hyvät ihmiset lukeneet historiaa (ja sitä raamattua) ollenkaan! En väitä että nykymaailmassa olisi kaikki mennyt parempaan suuntaan, mutta maailma muuttuu ja ihmiset sen mukana.

En ole missään vaiheessa sanonut että homous olisi raamatun mukaan hyväksyttävää, enkä ole vaatinut pappeja vihkimään homopareja. Valtion lainsäädännön kuitenkin on oltava tasa-arvoinen. Maailmassa on pahuutta niin paljon että luulisi olevan parempiakin kohteita purkaa tuota kirkollista vihaa kuin homot. Ja oikeasti käsi pystyyn joka on elänyt elämänsä täysin raamatun ohjeidn mukaisesti? Ihminen on erehtyväinen, ja jokainen valitkoon oman tiensä, minun tehtäväni ei edelleenkään ole tuomita. Niinkuin ei ole teidänkään tehtävänne. Joku tuossa kätevästi lainasi raamattua, eli sana on se joka tuomitsee, no niinpä niin, sitähän tässä on yritetty sanoa! Ja se sana ja tuomio ja koko ihmisen elämä punnitaan ja tuomitaan vasta viimeisenä päivänä.