KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Oon niin kyllästynyt tohon pimittelyyn!
Vieras

/ #1236 Re: Kissoista ja eläinsuojelusta välittäville jäsenille ja muille

20.02.2011 17:02

#1234: - Kissoista ja eläinsuojelusta välittäville jäsenille ja muille

Älkää nyt kaivattako esimerkkejä näistä ystävällisistä ja kokeneista neuvoista ja avustuksista. Työmäärä on varmasti valtava kun ottaa oman sormen alle PJ:n hommien lisäks tiedotuksen, Katti-Matin, puhelinneuvonnan ja, sijoituksen. Miksi? No ettei kukaan muu pysty sanomaan poikkeavaa mielipidettä ja pari aktiivia pois ensikotilistalta. Vain tuon takia Kanervolla on poikkeuksellinen kiire.. Terttukin tietää kelle soittaa jos tarvii apua, mut ei se soita. :-D Ettekä varmaan halua esimerkkejä tähän niistä kuinka KKY on nyt kieltäytynyt ottamasta tiettyjä kissoja ja jäseniä. Jotka ennen on hoidettu. Kuinka toiminta on jäissä. Esimerkiksi nyt ihan heti vaikka noi nettisivut on pihalla asioista. Talous on hoidossa. Laitetaan vielä lisää rahaa päättömiin kirjeisiin. Maksetaan palkkaa Karille, vaikka vapaaehtoisia olisi. Ei kerätä MISSÄÄN tapauksessa rahaa kunnon tempauksilla ja jäsenhankinnalla. Ollaan joo huoleti. Silmät kiinni ja pensaaseen. Ei puhuta ongelmakohdista. Oppositio ei ole muuta nyt saanut tehdäkään kuin kehitellä toimintaa. Kissoja ei ole ensikodeissa ja sijoittajat eivät saa toimia. Onneksi heidän tulevaisuuden suunnitelmansa näyttää hyvältä.