KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Se sama nobody
Vieras

/ #1226 Toinen vaihtoehto

20.02.2011 13:16

"Pj Kanervo on liiankin tosikko, joka ei osaa valehdella, vaikka muuta yritetään väittää ja vääristellä."

Jää tästä sellainen kuva, että jos ei vedätetä, niin kuinka jääräpäinen ihminen voi olla. Missä maailmassa tää ihminen elää, jos edessä on selvät rätingit mite asiat on ollu ja silti vetää omaa versiotaan sekä tarttuu valtikkaan ku hukkuva jopa näillä epämääräisillä keinoilla.

Mä en tiedä mitä ajatella, jos lähipiiri sanoo et se ei valehtele ja todisteet sanoo muuta. Joo en tietty loukkaa ketään enkä anna ymmärtää sanomalla et näin on, mut pistää spekuloimaan. Pakkohan tälläiset vaihtoehdot on käydä läpi. Edelleen oletan et on kysees tietone epätoivoine vääristelijä ku rupeisin pistää leimoja papereihin. No mistä näistä tietää. Meitä on monee junaan. Mut jos peittelette jotain isompaa niin kyllä se sieltä esiin aikanaan tulee. Kukaan ei ole ikuinen.
Kaikkea hyvää Kanervolle. Höllää vähä siellä ja kysäse joltai miltä tämmöne näyttää ulkopuoliselle tai mieti nyt se viime vuoden kulku viä kerran. Si pyydä nää toiset kahville ja leipokaa pullaa. Pyydät anteeks, korjaat heistä tekemäsi herjaukset julkisesti ja niin päin pois. Autat niitä pelastaan kissoja taas. Ne osaa sen kyllä. Ei ne halua sun kans vängätä. Ne haluu auttaa niitä kissoja. Reilun oloista jengiä. Täälläkin vetää omilla nimillä rakentavaa keskustelua vaik oot niit mollannu. Noi Sanna ja lapset ainaki. Varmaa muutki. Niit vaa risoo ny tosi paljo tää su kirje ja muu kampitus. Sust tulis sellane hyvä kunniaPJ. Tulis varmaa toiset röyhelöt siihe ristii ku tää oppositio sanos, et kyl se iha ok o ku ymmärsi virheensä. Sellane suuri persoona ne sanoo. Enempi täytyy kyl näit viime vuoden paperei jemmata, mut kyllä porukka unohtaa ku lopettaa tyylillä. Takka lämpiään vaan. Kyl se siit sitten.

Maanantaina pistät sen reilumman vaihteen silmään. Mut varmuuden vuoks kato ny se lähipiiri läpi.