KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1220 Re: Ehkä ei

20.02.2011 12:54

#1204: Vieras - Ehkä ei

"Eläimet on tässä taistelussa tyystin unohdettu.  Ja tiedoksi sekin, ettemme me ensikotilaset kaikki ole teidän puolellanne vaikka niin yritätte uskotella. Emme jokainen edes pidä PP:stä."

Reilu, objektiivisesti asioita katsova ihminen näkisi pj,n toimet nyt miten niissä on otettu kissat huomioon. Kukahan se on itseasiassa unohtanut ne kissat?

Minusta tässä tulee hyvin esille se ajatusmaailma siitä mitä tehdään kun jostain ihmisestä ei tykätä (tykkäämäänkö yhdistykseen on tultu?), häntä aletaan mustamaalaamaan piittaamatta siitä mikä on totuus.

Ei kaikista työkavereistakaan pidä tai tykkää mutta töitä täytyy pystyä tekemään kaikkien kanssa. Mutta sehän tiedetään, että työpaikoilla on lisääntyvässä määrin pahoinvointia johtuen juuri tästä ihmisten mustasta mielestä ymmärtämättömyydestä, erottaa asioita toisistaan. Mutta sehän vaatisi rehellisyytä;  itselleen ja toisille ja vielä toimia sen mukaan.

Tykkäsi tai ei, niin pitäisi kuitenkin pysyä totuudessa ja pystyä toimimaan asiallisesti ja rehellisesti

Ihminen ei pysty kasvamaan henkisesti, eikä opi tuntemaan omaa itseään, eikä sokeaa pistettään (googleta joharin ikkuna), jos ei kykene toimimaan niidenkin ihmisten kanssa joista ei pidä. Ikinä ei pääse siihen olotilaan, että ympärillä on vain niitä" mun kavereita ". Jos siihen pyrkii AINA niin tulos tämä mikä nyt yhdistyksessä vallitsee, ajetaan pois niitä joista ei tykätä huolimatta siitä kuinka hyvin he ovat toimineet yhdistyksen  ydintehtävässä.