KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna Kaski

/ #1210 Re: Ehkä ei

20.02.2011 12:11

#1204: Vieras - Ehkä ei 

 No jos meillä on mafian otteet niin nykyisellä PJ:llä on diktatuurin otteet :):)

Lueppa tekstini 1163 uudelleen (selvennystä tuohon tekstariasiaan muunmuassa).  Ja taisin itse asiassa olla minä suuri mafioso, joka ensimmäisenä heitti ilmaan tämän ostamisasian. Sanoin että olen valmis maksamaan kaksi sukulaistani jäseniksi, jotta he pääsevä äänestämään. Eläinystäviä ovat mutta into ei niin kovalla tasolla että itse lähtisivät jäsenmaksua maksamaan. Aattele, siitä saadaan kuitenkin kaksi uutta jäsentä! Ja ehkä tätä mun touhua aikansa seurattuaan lähtevät ensikodeiksi tai muuten aktiivisemmin mukaan toimintaan.

Kyllä tiedämme että kaikki ensikotilaiset eivät ole meidän puolellamme. Emme elä missään kuplassa. Uskoisin kyllä että suurin osa on puolellamme :)

Turha tuota tutkintapyyntöasiaa täällä on spekuloida. Antaa poliisin tehdä päätelmänsä siitä.

Sinunko mielestä nykyisellä PJ:lla on tämä eläinten asia päällimmäisenä mielessä: kun ajattelee niitä kaikkia alasajettuja toimia tässä muutaman kuukauden sisällä?

Ja uskotko että jos Pirjo valitaan PJ:ksi, ensikotien asema jotenkin heikkenee? Jos näin niin saisiko perustelut?

Ja mikä ihme siinä on että PJ:tä ei voitaisi vaihtaa? Tämä kun on normaalikäytäntö yhdistyksissä. Saataisiin uutta ajattelua ja ideoita toimintaan. Miksi nykyinen pj tekee kaikkensa että näin ei kävisi?