KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Jaana Vuorenpää
Vieras

/ #1191 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

20.02.2011 01:22

#1189: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

Vieras ei taida tuntea Peltoniemiä sitten millään tavalla. Ja millähän te perustelette nämä väitteenne siitä, ettei Peltoniemistä kumpikaan sovellu uudeksi puheenjohtajaksi? Tunnen henkilökohtaisesti molemmat henkilöt ja voin sanoa, että tämän paremmin soveltuvaa ihmistä kuin Pirjo tai Timokaan, en tässä hetkessä tunne KKY:n puheenjohtajan tehtäviin.  Valitsimme kuitenkin Pirjon yksimielisesti keskuudestamme tehtävään ehdokkaaksi, vaikka hän sitä hieman vastustelikin ensin. Pirjon kriteereistä puheenjohtajana on edellä tuotu jo niin paljon esiin asiaa puoltavia faktoja, että en lähde niitä tässä enää toistamaan. Lisää  tietoja voi katsoa Pirjon vaalisvustolta tai kysyä omia kysymyksiään sivustolta, joka löytyy nimellä:

PIRJO PELTONIEMI KISSOJEN KATASTROFIYHDISTYKSEN UUDEKSI PUHEENJOHTAJAKSI

Sairaaksi touhuksi väittäisin enemmänkin nykyisen tynkähallituksen toimia. Kun olen kuullut ihmisten omakohtaisia kokemuksia tämän hallituksen toimista heitä kohtaan, olen voinut suorastaan pahoin.

AVOIN KESKUSTELUTILAISUUS TULOSSA

Meillä on suunnitelmissa järjestää myös avoin keskustelultilaisuus Pirjo Peltoniemen puheenjohtajaehdokkuuteen ja opposition toimintaan liittyen sekä valottaa samalla tulevaisuuden toimintasuunnitelmaamme yhdistyksen kehittämiseksi. Tilaisuus on mahdollisesti ensi kuussa vielä ennen vuosikokousta.

Jokainen joka haluaa tulla tutustumaan toimintaamme ja haluaa lisätietoja nenästä nenään, on tervetullut tilaisuuteen.  Tarkempia tietoja on tulossa hieman myöhemmin.