Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

carre

/ #7562 Ensimmäisen uroksena syntyneen ja kasvaneen synnytettyä terveen lapsen, hyväksyn homoavioliiton

07.04.2013 22:00

Avioliitto on yli 2000 vuotta vanha institutio miehen ja naisen välillä, miksi se pitäisi romuttaa tuollaisilla höpö jutuilla ja sotkea tähän asiaan uskontoa. Avioliiton voi solmia joko kirkko- tai sivilivihkimisenä. Uskonnot pitäisi tässä joutavassa asiassa jättää kokonaan pois ja paneutua vain sanaan avioliitto. Avioliitto on luonnonmukainen eläinkunnassa vallalla oleva tapa. Kaksi sukukypsää eläintä tuntevat vetoa toisiaan kohtaan,(rakkautta ja intohimoa ihmiset)jossa suvun jatkaminen ei ole vähäisin tunne.En ole vielä nähnyt kertaakaan luonto-ohjelmaa, jossa kaksi sukukypsää leijonaurosta kulkevat porukassa ilman naarasta. Homo- ja lesbo pareille voi kyllä mielestäni myöntää oikeuden asua ja elää (totta kai) kuin avioparikin, mutta nimetä heidän liittonsa jotenkin muuten, vaikka selvästi Homo& Homo ja Lesbo& Lesbo, silloinhan se olisi (kuten he haluavan tuntuvat) yleisesti tiedossa ja hyvin näkyvillä.
Yli kaiken ymmärryksen menevää on tuollainen hössötys sateenkaarineen ja kuunpimennyksineen.

Avioliiton pyhyyteen eivät voi sivulliset vaikuttaa se on kahden ihmisen liitto, jotka itse siitä tekevät joko pyhän tai vähemmän pyhän, mutta kuitenkin mies ja nainen.
Minua ei henkilökohtaisesti häiritse, vaikka 5 miestä kymmenestä olisi homoja, koska minun makuuhuoneeseeni heillä ei ole asiaa ja muualla omissa huoneissaan tekevät mitä tekevät, enemmänhän minullekin riittäisi vaihtelua, vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Ihmisinä arvostan heitä samoin kuin muitakin ihmisiä, en tee siinä eroa heterouden ja homouden suhteen, vaan ihmisen ihimillisyyteen ja empaattisuuteen liittyen. Tunnen useita homoja hyvinä kavereina, muutamia erittäinkin hyvinä ammattinsa osaajina ja miellyttävinä ihmisinä, eikä heidän kanssaan ole riitoja tullut edes tästä asiasta.

Jätetään avioliitto heteroille ja hyväksytään sateenkaaret ja muut värit.