Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #7211 Re: Onko oikein rynniä naapurin tontille vihalippuanne liehuttamaan ?

07.04.2013 08:56

#7017: Tunkeilevat homot eivät välitä tasa-arvosta pätkääkään - Onko oikein rynniä naapurin tontille vihalippuanne liehuttamaan ?

"Mutten näe mitään syytä jatkaa jankuttajan kanssa, joka ei ymmärrä vaikka kuinka yrittäis rautalangalla, hyvällä tai pahalla selittää - niin mikään ei mene perille. Ja miksi menisikään, kun synti on sinut sokaissut. - Enemmänkin voisin jatkaa, mutta tiedän sinun olevan niitä, jotka ette kestä Jumalan nimeäkään mainittavan, vaan ärsyynnytte hiilenpunaisiksi."

Lainasin tähän vain osan vastauksestasi, olkoonkin, että teknisesti ottaen sitä ei asiasisällön puutteen vuoksi voi vastaukseksi luokitella. Tasa-arvoteeman käsittelyn sijaan uhraat parisenkymmentä lausetta minun henkilökohtaisten ominaisuuksien - kuviteltujen tai todellisten - analysointiin, minkä jälkeen otsikoit viestisi sanoilla "Onko oikein rynniä naapurin tontille vihalippuanne liehuttamaan". Ulkopuolinen arvioija voinee kertoa, minkä sortin älyllinen epärehellisyys viestiäsi luonnehtii.

Toistaisin viestini, jolleivät mielipiteesi jakavat henkilöt syyttäisi minua välittömästi jankkaamisesta, copy-pastettamisesta ja siitä, ettei "ajatukseni kulje eteenpäin". Vastataksesi itse asiaan sinun täytyy siten itse käyttää viesteissä olevia linkkejä ja kaivella alkuperäiset kommenttini.