KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna Kaski
Vieras

/ #1148 Re: Re:

19.02.2011 12:09

#1139: Jäsennro - Re:

Oletko tutustunut nykyisen puheenjohtajan juonitteluihin? kyseiset toimet ovat pakottaneet meidät tiivistämään rivimme ja kokoustamaan asian tiimoilta. Ja miettimään miten pystymme pj:n jatkuvasti torpedoidessa yhteydenottoamme jäseniin saamaan heihin yhteyden. Kokous on normaali käytäntö kun tietty ryhmä asioitaan käy läpi ja siitä kirjoitetaan muistio. Ja sinnekin tämä nykyinen pj lähetti ns vakoojan!!!Että sellaista peliä.. No mutta tekstistäsi näkee että kovin moneen kokoukseen et ole elämäsi aikana ottanut osaa, etkä ilmeisesti vaalityöhönkään (jossa medioita käytetään). Me olemme aivan avoimesti ilmaisseet jo jonkin aikaa sitten että haluamme Pirjon puheenjohtajaksi ja teemme vaalityötä hänen puolestaan. Ja vaalityöhön vaaditaan toimintasuunnitelma, jota sinä juonitteluksi kutsut.

Minäkin olen pj:lle ehdottanut tätä reilua peliä muutamaan otteeseen: voisimme järjestää tilaisuuden missä kumpikin osapuoli saa esittää näkökantansa, mielipiteensä ja keskustella. Meidän ei tarvitsisi siinä tapauksessa käyttää medioita vanhojen jäsenten etsimiseen. Mutta se ei käy.

Useampi ehdokas olisi ihan kiva saada mukaan tiimellykseen. Minustakin on pääasia että pj vaihtuu ja että uusi pj ei ole vanhan talutusnuorassa.

Haluaisin kuitenkin kysyä millä tavalla Peltoniemet ovat kieroilleet? Me kaikki kyseisessä ryhmässä olemme osallstuneet tässä tapauksessa samaan kieroiluun. Ja me kaikki olemme ensikoteja, jäseniä tai entisiä ensikoteja/jäseniä. Kaikki eläinrakkaita ihmisiä. Meinaatko että Pirjo vie meitä kuin litran mittaa pahat mielessään? Pirjo siis ilmeisesti ei ole kissojen asialla jos kieroilee? Näinkö tekstisi tulisi ymmärtää?