Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Olen ihmeissäni!

/ #6357 Ei voi olla totta

04.04.2013 18:08

Tää on jo ihan sairasta touhua! Miten te "uskovaiset" ootte noin ahdasmielisiä?!?! Te ootte tässä sairaita ja outoja jos ajattelette että lesbot ja homot on sairaita ja mädääntyneitä? Ihmisiä siinä missä muutkin. Homot ja lesbot eivät tapa ketään rakastamalla toisiaan, ei kiduta ketään, ei satuta ketään, ei vahingoita luontoa, ei sekaannu lapsiin, ei satuta tai sekaannu eläimiin. KUKAAN EI KUKAAN ulkopuolinen ihminen tästä vahingoitu jos kaksi aikuista ihmistä sukupuolesta riippuen rakastaa toisiaan!! Siinä ei hei haloo ihmiset satuteta tai vahingoiteta ketään! Itse olen nainen ja seurustelen naisen kanssa. Rakastan lapsia! Rakastan eläimiä! Enkä KOSKAAN en KOSKAAN haluaisi satuttaa edes kärpästä! Olen eläinrääkkäystä ja pedofiliaa vastaan ja haluan suojella kaikki eläviä asioita! Olen kiltti, avaan ovia vanhuksille, annan istumapaikan vanhuksille ja sairaille, olen kohtelias ja haluan auttaa kaikkia jotka apua tarvitsevat. Tiedän HYVIN monta uskovaista joka tekee juuri päin vastoin kun minä! On paha ihminen ja tekee kaiken tämän uskonnon varjolla mutta auta armias jos kaksi naista tai miestä rakastaa toisiaan se on PAHA PAHA juttu??!?!?! Ei ole tässä yhteiskunnassa päätä eikä häntää, ja ihmisten arvot ovat ihan hakoteillä. Ottakaa ihmiset nyt oikeasti järki käteen ja miettikkää ihmeessä mitä ihmettä ajattelette?!