VAADIMME UUSIA SUSITUTKIJOITA RKTL PALVELUKSEEN

Todellinen asiantuntija ja luontoihminen

/ #69 Susiensuojelijoiden sädekehä

02.04.2013 10:55

Näyttää olevan suojelijakaartilla keinot vähissä, vain herjaamista ja tappouhkauksia vai miltä kuulostavat "Susien puolesta" ja "Hirttäkää salakaatajat" nimimerkkien aikaansaannokset:
" Metsästäjät pitää hävittää ja metsästysaseet vain valtion palkkaamille riistanvartijoille. Metsästäjät ovat riski marjastajille, sienestäjille ja muille metsässä liikkuville, eivät sudet."
" Viralliset metsästyksenvartijat metsiin. Pyssyt pois kaikilta kahjoilta. Karhun salatappajille maksimituomiot. Susi ei ole peto. Metsästäjistä suurin osa on. Ajatella, että te naisetkin metsästätte. Ennen nainen oli äiti ja elämän suojelija."

Minusta nuo näyttävät aika kerettiläisiltä ajatusrakennelmilta, minä minä minä ja vain minä itse tiedän mikä maailmalle on parasta...hoitoa vailla olevaa sakkia. Eikä rapeammalta näytä Esa Hankosenkaan tilanne, hän unohtaa että mikä ei ole oikeus ja kohtuus, ei voi olla lakikaan. Kun jonkun kurppanan tai sinällään täysin hyödyttömän räytsin ampumisesta saa paljon ankarammat tuomiot kuin ihmisen tappamisesta tai avuttoman raiskaamisesta tai maanpetoksellisesta teosta, on menty räikeästi yli ihmisten oikeustajun ja yleisen hyväksynnän. Kohtuuttomuuksiin, joihin on pakko puuttua, ja suojella ihmisten oikeutta "asua kotonansa", niillä keinoin jotka ovat näillä raukoilla rajoilla mahdollisia. Ei kaikille virtaa sähkölämpö vain seinästä nappia painamalla, eikä kaikille huilaa kolme kertaa päivässä lämpimät ateriat vain ääntä korottamalla, eikä kaikkien päivän kohokohta ole vain nettipalstoilla keikkuminen ja "virtuaalimaailmassa hyvän tekeminen" haukkumalla ja syyllistämällä muita. Toimimalla "luonnonsuojelun ylipapittarina" ymmärtämättä hevon p-ttä siitä mitä luonnossa oikeasti tapahtuu, käymättä oikeastaan koskaan luonnon keskellä. Meitä jotka elämme täällä joka päivä, on sentään vielä kelpo joukko.