KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsi
Vieras

/ #1087 Terttu Kanervo pilasi KKY:n maineen päätöksellään

18.02.2011 14:39

Kyllä luit oikein: Terttu Kanervo pilasi KKY:n maineen päätöksellään. Tämä ko. päätös oli jättää suuri osa kissoista kuolemaan pakkaseen.

KAIKKI KISSAT ANSAITSEVAT PELASTUA! Ja KKY:llä siihen riittää rahaa. Ja riittäisi tekijöitäkin, jollei Terttu koko ajan heitä karkottaisi yhdistyksestä.

Ja kaikkien kissojen pelastamisella pakkasesta tarkoitan stä, että jokaisen kissan voi pelastaa pakkasesta, mutta kaikkia kissoja ei voi pelastaa täysin samalla lailla. Suurimman osan kohdalla pelastus tarkoittaa hoivaa, kesytystä ja uutta rakastavaa kotia, osan kohdalla karkurin palaamista omaan kotiinsa ja valitettavasti pienen osan kohdalla lopettamista, kuten esim. kuolemansairaiden. Mutta jokaisen kissan voi pelastaa. Ja suurimman osan voi kesyttää.

Suurimmalla osalla Tamperelaisista on nyt pas.. maku suussa Tertun päätöksen takia ja KKY kärsii taas Tertun touhujen takia.

Ei Pirjo voi puheenjohtaja ainakaan huonontaan KKY:tä, se on varma. Mutta se, että voiko Terttu tehdä sen, niin sitä en tiedä.

Fakta kuitenkin on se, että Tertun takia KKY tulee joutumaan tekemään erittäin paljon töitä saavuttaakseen taas hyvän maineen. Työtä pitää tehdä yhdistyksen sisällä ja ulkopuolella. Yhdistys pitää yhdistää, nostaa kissat pöydälle ja puhua (ei huutaa) asiat selviksi ja jatkaa puhtaalta pöydältä. Sen lisäksi pitää mainostaa rahalla, järjstää enemmän tapahtumia ja saada ihmiset vakuuttumaan, että KKY on palannut toimimaan kissojen asialle, koska tällä hetkellä näin ei ole.

Surullisinta tässä on se, että kaikki tämä olisi ollut erittäin helposti estettävissä. MIKÄLI TERTTU KANERVO OLISI SUOSTUNUT PUHUMAAN ASIOISTA, OLISI ASIAT SAATU HOIDETTUA FIKSUSTI YHSISTYKSEN SISÄLLÄ! Joten te kaikki oppositiosta ja sen toimista valittajat, voitte osoittaa valituksenne Tertulle.