Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

taku

/ #5383 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maailma kannustaa holtittomuuteen, polkemalla ikuisia arvoja

01.04.2013 20:27

#5373: tero p. - Re: Re: Re: Re: Re: Maailma kannustaa holtittomuuteen, polkemalla ikuisia arvoja

Nyt alan ymmärää sinua hiukan paremmin.Ei ole mitenkään tavatonta että uskovaiset vanhemmat tuputtaa lapsilleen uskoaan ja se herättää heissä vastareaktion.Omasta suvustani löytyy tälläinen esimerkki olet ehkä kuulut nimen Matti kuusi.Hänen äitinsä minun isoäitini oli hyvin uskonnollinen ja lupasi Jumalalle tehdä kaikkensa että hännen esikoisestaa isosedästäni Matista tulisi uskovainen.Se aikaan sai sen että Matista tuli ateisti.Myös minun isoisässäni se herätti vastareaktioita joskaan ei niinkään suuria kun Matilla.Mutta vaari on kyllä kertonut että kun hän lapsena sanoi v alkuisen sanan jossa on 5 kirjainta ja jota ei tässä saa ilmeisesti mainita oli hänen äitinsä likishokissa ja perhekaljakin joutui pannaan kun selvisi että sinä oli 0,02 prosenttia alkoholia ja auta armias jos joku perheen tyttäristä kulki minihameessa ne olivat maailmanlopun enne  isomummoni sanoi että siitä kun minihameet yleistyy tietää maailmanlopun olevan tulossa.Minun perheeni ei ole mitenkään uskonnollista olen itse omaksunut sen lähinnä koulun uskonnon tunneilta.Harmi että isomummo siirtyi ajasta iäisyyteen kauan ennen syntymääni olis ollut paljon keskusteltavaa