KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen


Vieras

/ #1061

18.02.2011 12:38

Vanki 1027 .Koska vieras ei uskalla kirjoittaa omalla nimellään, on kuin vangille vastaisi.
Kiitos neuvoista, joita kyllä olenkin noudattanut kaikin sallituin keinoin. En ole tehnyt MITÄÄN väärää ketään enkä mitään kohtaan. KKY:n toimintakertomuksissa ainakin v,1999 lähtien on ollut että "vain villit ja Sairaat kissat lopetetaan. Silti minua syytetään että olen ottanut puolivillejä kissoja KKY:lle. Mitä se sitten tarkoittaa? kuka selittää?

Hallituksen jäsenenä toimiminen ei tässä yhdistyksessä ole sama mitä muissa, koska tässä toimii kaikki vain nykyisen PJ:n ehdoilla. Jos esityksesi ei häntä miellytä, se kaadetaan ainakin heti seuraavassa kokouksessa, johon itse olet estynyt pääsemään. Vaikka hallituksen muut jäsenet (paitsi Pj) olisivatkin kanssani samaa mieltä, tämänhetkinen puheenjohtaja vääntää päätöksen omaan malliinsa heti, kun vain silmä välttää. Ole siinä sitten kilttinä tyttönä.

Tämä on totista totta, vaikka varmaan vaikea uskoa. Hänellä on myös erittäin hyvä kyky ympäripuhua kanssaihmisiään, siis muutamaa hallituksen jäsentä. Taito sekin. Järkeä siinä vain ei ole. Olen itsekin ollut tässä myllyssä kolme vuotta ja kiltisti totellut kaikkia määräyksiä. Mutta silmäni ovat auenneet. Muut eivät vielä näe selvästi.

Olen yrittänyt noudattaa hyviä tapoja, enkä mollannut yhtä törkeällä tavalla kun Kanervo ja Repo ym, ym, ym. Mutta eikö minulla kuitenkin ole oikeus puolustautua, kun kovilla panoksilla minua ammutaan?

Onko siis hyväksyttävää, että Terttu Kanervo, Anneli Repo, Vadelma Salo ja Eija Lehtimäki saavat mustata minua jäsenille lähetetyssä kirjeessä ja minun pitää toimia vain hyviä tapoja noudattaen?

Etköhän ole nyt hyvin puolueellinen? Oikeata tietoa sinulla ei voi olla,jos näin ajattelet.

Mistä lähtien vapaaehtoistyössä on vaadittu työtodistuksia?

Miten minun ammattini voi vaikuttaa vapaaehtoistyöhön?

Onko Terttu Kanervon työ ollut eläimiin liittyvää?

Olet kyllä aivan hakoteillä kertoessasi tällaista.Jos olet järkevästi ajatteleva ihminen, mieti nyt tarkaan, teitköhän virheen?

Olen kyllä ollut myös kahvilayrittäjänä , olisiko se parempi ammatti kissojen hoitoon?
Vai mikä olisi pitänyt olla valintana koulusta lähtiessäni, että pääsisin vapaaehtoistyöhön aikuisena.? Hups keikkaa.

Kerropa vielä miten voi kohdistaa sanomaani suoraan jäsenille? Enhän millään meinannut päästä edes katsomaan jäsenrekisteriä. Eikä kirjoituksiani millään meinattu ottaa Katti-Mattiin. Kovalla taistelulla ja painostuksella ne minulla armolahjana annettiin. Vastaiskuna Katti-Mattiin tulee lisää maustamaalausta.

Tämäkö on OIKEAN puheenjohtajan ja hallituksen tavoitteet? Tehdä kiusaa ja haukkua ihmistä joka toimii normaalien yhdistyssääntöjen mukaan