Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

pawlow

/ #5298 rauhaa

01.04.2013 17:02

Olisin varovainen lähtemään nimittelemään homoseksuaalista "sairaaksi" kommentoija #2. Kristittynä et ole koskaan siinä asemassa, että voisit tuomita syntistä.
Syntiä tulee vihata, ei syntistä.

Ja miksei joku voisi tuntea homoseksuaalista vetoa jo syntymästään? Uskon että aivan hyvin voi, eikä se ole ollenkaan Jumalan sanaa vastaan, että ajattelen näin sillä:
Ps. 51:5 "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun."
kommentoija #13:"... Jumala ei synnytä homoja!!!" Kerron sinulle sen ettei kukaan ole viaton, ei edes vastasyntynyt. Lapsi on mieleltään ja teoiltaan kyllä viaton, mutta perisynnin jälki on alusta asti meissä jokaisessa.
Kun kerran kaikki syntyvät synnin alaisiksi, niin miten voit sanoa noin?
Ja sitäpaitsi "Jumalan synnyttämä" ja "naisen synnyttämä" ovat kaksi täysin eri asiaa.
Vaikka olet armahdettu niin olet vielä tässä elämässä ja maailmassa ja vielä syntinen.
Täydellisiä ollaan vasta taivaan kodissa.
Lue ensin raamattusi ennen kuin huudat. Muista myös Jaak 1:19 "...itse kunkin tulee olla herkkä kuulemaan mutta hidas puhumaan ja hidas vihaan,"

Mainittakoon että allekirjoitan tämän adressin.

Jumala ei siunaa kenenkään _syntiä_, mutta Jumala armahtaa _syntisiä_.
Jumala ei ole homoseksuaaleja vastaan, vaan tahtoo armahtaa heidät niinkuin kenen tahansa syntisen. Hes 33:11 "Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, en minä tahdo, että jumalaton kuolee vaan että hän kääntyy teiltään ja saa elää."

Kirkko ei ole kansan seremoniamestari vaan Kristuksen palvelija ja seurakunta.
rauhoittukaa.