Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Rikottu ruukku

/ #4301 Koko ihmiskunta elää ja toimii kaikille hyväksi Totuuden / kaikkia…

29.03.2013 13:05

kohtaan Oikeuden Lain vastaisesti. Kaikille pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi, luomakunnalle tuhoksi ja ihmiskunnalle turmeluksi koituneesti ja koituvasti, niitä SYYSTÄ (kaikki vääryys) kaikille hyväksi Jumalan sanan, Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten, Lain / Laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, Oikeuden vastaisesti.

= Muista ja muusta niin väliä itsekkäästi / välinpitämättömästi, niitä syystä pahaksi / kärsimyksiksi ja turhiksi menetyksiksi raskaita seuraamuksia aiheuttaneesti ja tuottavasti, valtavan ristiriitaisesti ja sekasortoisesti, toisiaan vastaan kilpailevasti, taistelevasti ja ainakin kaikki ja kaikkialla, henkisellä tasolla toisiaan vastaan sotivasti. Jonka tuo kaikille hyväksi Jumalan sanan ja tahdon vastainen, rahan valtaa käyttävien markkinavaltiaiden ehtoihin, johtamisiin ja hallitsemisiin mukautuvat / osallisuudessa elävät, eri uskonnot ja puolue touhut ja politiikka mahdollistaa.

Mutta johon Baalia onnettomuuksikseen / tuomiokseen palvelevalle ihmiskunnan väärin touhulle ja politiikalle olisi vaihtoehtokin. Se kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi Laillinen, kaikkia kohtaan Totuuteen perustuvan, Laillisen Oikeuden mukainen. Se, ei mitään pahaa eikä väärää ketään, eikä mitään Luojan hyväksemme luomaa kohtaan. Kaikille, Itse koko luomakuntamme kaikkineen Luoja ja Omistaja, kaiken elämän Antaja ja Ylläpitäjä Jumalan Luvallinen, = Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten opetusten ja ohjeiden mukainen.

Ja vielä näin väärin / tyhmästi elävät, lähes kaikki ihmiset, uskovat / luulevat elävänsä ja toimivansa järkevästi. Vaikka kaikki osoittaa ja todistaa että elävät, toimivat / vaikuttavat näin em. tyhmästi, sielunsa vihollista palvelevasti, kukin ns. omaakin oksaa, ja koko turvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavaa ja takaavaa ns. ”elämän puuta” tuhoavasti ja kaatavasti. Siihen hirmuiseksi maailman LOPUKSEEN tuomion täyttymystä kohti (joka onkin jo hyvin lähelle) kaikki ajan merkit sen jo selkeästi osoittaa, vievästi. Kukin sinne ikuisen kadotuksen puolelle niitä tuomiokseen ansioita kartuttaen / kooten.

Näin kaikille hyväksi ja pelastukseksi mahdollisuuteen herätykseksi, puhtaaseen / täysimääräiseen Totuuteen perustuvasti ja mukaisesti valistaen, ja oikealle, kaikille hyväksi turvallisen ja turvatun kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavalle ja takaavalle vaihtoehto tielle ohjaukseksi.

Ja siitä vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta, muista ja muusta niin väliä itsekkyyden mukaisista touhuista ja politiikasta, joista tulee aina tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin niitä hirveitä, pahaksi / kärsimyksiksi ja turhiksi menetyksiksi raskaita seuraamuksia, varoitukseksi.

Kristuksen Jeesuksen nimessä, vähäinen, valkeudeksi / herätykseksi työhön kutsuttu palvelijansa.