Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Jeesuksen opetuslapsi, Pyhän Hengen ohjauksessa

/ #4236 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

29.03.2013 07:16

#4214: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä, mutta syntiä Hän vihaa. Hän haluaa pelastaa jokaisen ihmisen kadotukselta. Kuitenkin jokainen saa tehdä valintansa ihan itse, mitä tietä aikoo kulkea.  Jokaisella on oma etsikkoaikansa.

Jos et vielä ole katsonut täällä "mainostettuja" Amightywindin profetia - varokaa suuren ahdistuksen aika on hengenvedon päässä, julkaistu 3.8.2012,  ja Angelica Zambranon 2 nd experience Heaven and Hell, julkaistu 9.4.2012, videoita, kehottaisin sinua tutustumaan niihin, ennenkuin teet päätöksesi, koska kuolema vain sinetöi sinun tekemäsi päätöksen, eikä asiaa voi sen jälkeen enää muuttaa, vaikka kuinka haluaisit.  Moni ajattelee tekevänsä päätöksen sitten joskus myöhemmin, ehkä kuolinvuoteella sen sitten ehtii tekemään... Herralla on valta ottaa meidän elämämme pois vaikka seuraavassa hetkessä.  Sitten se on liian myöhäistä.

Tiedän, että Taivas ja Helvetti ovat olemassa, koska olen tehnyt matkaa Herran seurassa kohta viisi vuotta. Herra on opettanut minulle asioita Pyhän Henkensä kautta.