Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

aarre saviastioissa

/ #2340 Re: Tiesittekö? :)

25.03.2013 13:48

#2285: Oottehomojakaikki - Tiesittekö? :)

Room 2

sentähden sinä .oi ihminen,et voi millään itseäsi puolustaaolet kuka hyvänsä joka tuomitset.sillä mistä toista tuomitset,siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset ,koska sinä ,joka tuomitset,teet samoja tekoja.ja me tiedämme,että Jumalan tuomio on oikeuden mukainen niille,jotka senkaltaisia tekevät.vai luuletko sinä ihminen,joka tuomitset niitä jotka senkaltaisia tekevät,ja itse teet samoja tekoja,että sinä vältät Jumalan tuomion?Vai halveksitko Hänen hyvyytensä -kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta,etkä tiedä että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen.Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa.vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestmisen päiväksi.Hänen.joka antaa kulekin hänen tekojensa mukaan,niille,jotka hyvässä työssä etsivät kirkkautta ja kunniaaja katoamattomuutta,iankaikkinen elämä.mutta niiden osaksijotka ovat itsekkäöitä,eivätkä tottele totuutta,vaan tottelevat vääryyttä,tulee viha ja kiivastus,Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle ,joka pahaa tekeejuutalaisen ensin sit kreikkalaisen.Mutta KIRKKAUS JA KUNNIA  JA RAUHA JOKAISELLE joka tekee sitä ,mikä hyvää on juutalaiselle ekaks sit kreikkalaiselle .Jumala ei katso henkilöön.sillä kaikki ,jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet ne myös ilma lakia hukkuvat,ja kaikki jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet ne lain mukaan tuomitaan.sillä eivät lain kuulujat ole vanhurskaita Jumalan edessä,vaan kain noudattajat vanhurskautetaan.sillä kun pakanat joilla ei lakia ole,LUONNOSTAAN tekevät mitä laki vaatii,niinhe ,vaikka heillä ei ole lakia,ovat itse itsellensä laki.,ja osoittavat,että lain teot ovat kirjoitetutheidän Sydämiinsä.kUN heidän OMATUNTONSA MYÖTÄ-TODISTA ja heidän AJATUKSENSA keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä.Sinä Päivänä,jona Jumala on tuomitsevaihmisten salaisuudet Jeesuksen Kristuksen kauttta.minun evankeliumini mukaan...