Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kenen on kunnia

/ #2295 Re: Ajatelkaamme

25.03.2013 12:59

#2031: Kuningatar - Ajatelkpaamme

Room1.Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta KAIKKEA ihmisten jumalattomuuttaja vääryttä vastaan,niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa. sentähden että se, mikä voidaan Jumalasta tietää, on ilmeistä heidän  keskuudessaan.sillä JUMALA ON SEN HEILLE ilmoittanut, sillä HÄNEN näkymätön olemuksensa Hänen iankaikkinen voimansa JUMALISUUtensa ,ovat,kun niitä Hänen teoistansa tarkataan,maailman luomisesta asti nähtävillä.,niin etteivät he voi millään itse'nsä puolustaa,koska he, vaikka ovat tunteneet JUMAlan ,eivät ole HÄNTÄ Jumalana kunnioittaneet.......eivätkä KIIttäneet,vaan ovat ajatuksistansa turhistuneet ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet.vaan ovat Katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

Sentähden on JUMALA heidät -heidän Sydämensä himoissa,hyljännyt saastaisuuteen häpäisemäään itse omat ruumiinsa,nuo jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet luotua ,enemmän kuin Luojaa,joka on ylistetty iankaikkisesti Amen.

Sentähden on JUMALA heidät hylännyt häpeällisiin himoihin,sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen,samoin miehespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolten kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsaja harjoittaneet,miespuolet miespuolten kanssa, riettautta javilliintymisestään saaneet itseensä sen palkan mikä saada piti.JA niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan.tekemään sopimattomia.He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä,pahuutta.ahneutta, häijyyttä,täynnä kateutta.murhaa,riitaa,petosta,pahanilkisyyttä,ovat korvaankuiskuttelijoita,panettelijoita,.Jumalaa vihavaisia,väkivaltaisia,ylpeitä,kerskailijoita,pahankeksijöitä,vanhemmilleen tottelemattomia,vailla ymmärrystä, luotettavuutta,rakkautta,laupeutta,jotka vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädoksen, että nde ,jotka senkaltaisia tekevät .ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee,vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille ,jotka näin tekevät.