Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Unknown
Vieras

/ #310 Re: Re:

15.02.2011 11:28

#309: Koiran ehdoilla - Re:

No huhhuh!

Luulet varmaan että mulla on kasapäin multipersoonia ja me keskustellaan täällä kahdestaan :-)lähentelee vainoharhaisuutta :-)

Anteeks nyt vaan kovasti,mutta mulla on muutakin tekemistä kun olla täällä vastaamassa sun jokaiseen lauseeseen.Mä olen sanonut mielipiteeni kerran ja myös sen mihin ne perustan,enkä lähde niitä toistelemaan enkä selittelemään ja jos luetun ymmärtäminen ei onnistu niin se on mun puolesta voivoi.

Mulla ei ole mikään pakottava tarve kilpailla sun kanssa viestien pituudesta eikä analysoida ja selittää joka asiaa erikseen ja mulle on jokseenkin yks lysti mitä mieltä sä olet tai esitetäänkö televisiossa yhtään mitään koiraohjelmia.kuten olen sanonut:Luotan ainoastaan omaan kokemukseeni ja vaistoihini ja tiedän itse parhaiten kuinka koirani käyttäytyvät,siihen ei "arvovaltaisia" tutkijoita tarvita!

Mistä sä tiedät mihin tarkoitukseen "kanafarmari" koiriaan käyttää ja mikä sä olet päättämään/"suosittelemaan" millaisia koiria joku saa "laumassaan" pitää?

Sä toistelet vaan viestistä toiseen samoja linkkejä ja väitteitä,ihan kuin ne toistamisella uskottavammiks tulis.Olet myös tehnyt selväksi että harrastat täysin kritiikittömästi valikoivaa ainoastaan omiin mielipiteisiisi tukeutuvaa tutkimusten tulkintaa.Olen näistäkin antanut oman mielipiteeni,enkä lähde niitä toistelemaan,ne löytyvät kyllä tästä ketjusta!

Sanot:

"Voisitko ystävällisesti laittaa linkkejä tai viittauksia näihin koirapsykologiaa käsitteleviin kirjoihin tai nettisivuihin, joissa kuvaillaan koirien laumakäyttäytymistä niin kuin sinä kuvailit? Onko muita kuin Jan Fennell tai Cesar Millan?"

Häh?Itse olet usein viitannut mihin nää perustuu ja väittänyt vanhempien tutkimuksien tuloksia "vääriks" ja nyt et sitten tiedäkkään?Mä olen kyllä näistäkin jo oman kommenttini antanut!