KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Pirjo Peltoniemi

/ #925 Paperityöt ja normaalit asiat

14.02.2011 10:42

#913: Vieras - Re: Re: Puheenjohtaja Kanervo: Peltoniemet rahaa keräämään

Kirjoituksista päätellen Arja Salonen tai Sirkka-Liisa ovat asialla. Heiltä ei suju suomen kieli kirjoittaessa. Eikä tunnu sujuvan edes rehellisesti kirjoittaminen.

Millä ihmeen väitteellä kerrot ettei paperin pyörittäminen "mikä taass, ,,suju". Mitähän tämä tarkoittaa?

Olen tosiaan yksin "pyörittänyt" omaa yritystä yli 30 vuotta. Olisi siinä yritys kaatunut jos ei paperityö suju. KKY:lle tarvittavat dokumentit on aina täytetty asianmukaisesti, vaikka sinä et sitä voi edes tietää.

Normaalien asioiden perillemeno on kyllä ollut kahden muun hallituksen jäsenen vaiva, koska minä olen lukemattomia kertoja joutunut laittamaan heille uudestaan viestit joita ei ole ymmärretty. Muutamia lähettänyt  kopiona koska niitä on pyritty vääristelemään ja valehtelemaan. Ja toinen vielä muka todistanut. Dementoitunutta väkeä.

Kissatilan hoitamisesta näkyy myös olevan valheellista tietoa. Kissatila toimi aivan kunnolla ja hyvin hoidettuna, siitä ei ole ollut koko aikana kyse. Tällainen kirjoittelu on vain pelkkää luulotautisen kuvittelua. Mitähän kirjoittaja mahtaa tarkoittaa sillä etten tilaa pystynyt hoitamaan?

Ensillä oli hoitajiakin tulossa toistakymmentä ja heistä muutama ehti käydäkin kissoja hoitamassa. Kaikki sujui mallikkaasti ja huolella. Vain ruton ilmestyminen kahden pennun mukana sotki kaiken. Syytä siihen ei ole tiedossa, eikä sitä kukaan koskaan voi tietääkään.

Kissatilan siivousta taas spekuloitiin niin, että minun yksin olisi se pitänyt siivota, eikä siihen kuitenkaan pystynyt Markokaan. Kun kotona on rokottamattomia pentuja , ei kukaan järkevä ihminen lähde ehdoin tahdoin ruttopaikkaan siivoamaan. Se olisi tyhmyyttä. Sitä minulta silti vaadittiin. Olisitko SINÄ tehnyt niin typerän tempun?

Pentujen rokotus voidaan turvallisesti antaa 6viikkoisena. Näin sanoo eläinlääkäri, joka on ollut virassa 20 vuotta. Luotan häneen. En sinuun.

Oletko sitä mieltä että ennemmin kannattaa ottaa riski, että pennut sairastuu, kun rokotuttaa ne heti tultuaan, jotta sairaus ei puhkea, vaikka virusta vielä olisikin rakenteissa. Aika raakaa puhetta sinulta. Et taida välittää kissoista pienen tipan vertaa.

Parasta kun siirtyisit johonkin marttakerhoon jossa ei eläinten hoito olisi sinun hennoilla harteillasi.