Pakilan siirtolapuutarhan lisärakentaminen on estettävä

Antti

/ #30 Vastaus Horzelle

19.03.2013 10:16

#26: horze - Re: NIMBY (Not in my backyard / Ei minun takapihalleni)

Hyvä Horze!
Kirjoitit:

"Saamani sähköposti (allekirjoittaja Antti Henttonen) antoi ymmärtää että autoliikenne ja uudet mökit ovat uhka sekä Lystikukkulalle että viereisen peltoalueen ratsastuspoluille. Tällä asemakaavalla Lystikukkula ollaan suojelemassa eikä ratsastuspolkuihin olla kajoamassa, olemme jopa saamassa uuden siirtolapuutarhaa sivuavan ratsastustien."

Viittaat varmaankin teille ratsastajille lähettämäni sähköpostin (tässä) tummennettuihin kohtiin:
Siirtolapuutarhan laajentamissuunnitelmat uhkaavat paitsi itse puutarhamiljöötä myös läheistä arvokasta metsäaluetta Lystikukkulaa ja Tuomarinkylän kartanomiljööseen kuuluvaa peltoaluetta.
Olemme ilolla seuranneet upeiden hevostenne kulkua peltojen ja metsän ratsastuspolkuja pitkin.
Siirtolapuutarhan laajentamissuunnitelmat toisivat autoliikenteen ja mökit myös aivan Lystimetsän ja viereisen peltoalueen ratsastuspolkujen viereen.
Toivomme tukea yhdistyksenne jäseniltä allekirjoituksina adressiimme tässä meitä kaikkia Tuomarinkylän maisemissa viihtyviä koskevassa asiassa.”

Jos laajentamissuunnitelma toteutuu, tapahtuu valitettavasti juuri niin kuin olen teille viestissäni kirjoittanut.