KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Valehtelijoiden klubi

/ #4048 Re: Re: Pitkästä aikaa katsomassa adressia

26.02.2013 19:41

#4046: Haaskalinnut saaliinjaolla - Re: Pitkästä aikaa katsomassa adressia

Monien yhdistysten hyvät aikeet ovatkin kaatuneet juuri siihen vallanhaluun ja ahneuteen! Sinäpä sen sanoit, tiedät varmaan mistä puhut!!!  Nimitätkö haaskalinnuiksi kissojen oikeuksien puolustajia, vai niitä jotka pimittävät rahat hädänalaisilta kissoilta? Asia jäi hieman epäselväksi.

Mitä niihin kannatuslukuihin tulee, niin Tamperelaisilla kissaystävillä ei ole ollut menneinä vuosina muuta vaihtoehtoa/kanavaa auttaa kodittomia kissoja kuin tehdä lahjoituksia KKy:lle. KKy:n uusi linja on kuitenkin karkottanut näitä "kannattajia" muihin yhdistyksiin - syystäkin! Jokaisella "kannattajalla" on oikeus valita millaiseen toimintaan haluaa rahansa käytettävän - onko se Lapin lomaosakkeisiin vai hädänalaisten kissojen auttamiseen.

Yhdistystoiminnasta kun on kyse, niin tuo "kannattaja"-termi ei oikein istu asiayhteyteen. Vai onko kyse jonkun tietyn henkilön "kannattamisesta" vai peräti politiikasta?

Häikäilemätöntä on tienata käyttämällä kodittomia kissoja rahankeruun verukkeena. Sellaisen yhdistyksen toiminta ei ole ainoastaan moitittavaa, vaan se moraalitonta ja törkeää.

Olet todella oikeassa: siihen pitäisi jonkun puuttua.