EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!.
uskolla on todisteet tukenaan, tieteellä vain oletukset |
#851 Re: Vähäjärkiset uskovaiset asialla26.04.2014 13:16#549: jumalan vihan maljoista juoden; nam, onpas hyvää. :P - Vähäjärkiset uskovaiset asialla " hyödyllisten taitojen opiskelun sijaan on vain lähinnä pesty aivoja raamatun saduilla." Taisit "hipaista" totuutta aivan hitusen.. ne Raamatun "sadut" vaan kun tuppaa toteutumaan kummallisen tarkasti. JOS olisit rehellinen niin ottaisit selvää siitä miksi niin monet miljoonat uskovat Raamatun sanaan ja ovat löytäneet paljon parempaa löydettyään sieltä rakastavan Jumalan ja Ison veljen Jeesuksen... Totta on myöskin se, että eivät "terveet" tarvitse parantajaa vaan sairaat, joita tämä maailma tehtailee yhä enenevässä määrin lisää. Uskonto on tappanut monia, elävä usko on parantanut monia.. sillä Raamattu sanoo: 1Kor.1:18 "Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima." 1Kor.2:14 "Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti." Ps.37:10-14
| |||||||||
Vieras |
#852 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset26.04.2014 14:07#849: J - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset Tässä kohtaa tulee mieleeni yksi nerokkaimpia lausahduksia jonka joku on aikoinaan keksinyt: the absence of evidence is not evidence of absence. Kätevää kun se sopii. Mutta entä sitten kun sitä käytetään kaikkiin muihinkin satuihin, UFOista yksisrvisiin? Onko se silloinkin vielä nerokasta? Vai saako tätä neroutta soveltaa vain jumalaan? |
Vieras |
#85326.04.2014 15:02Jumala sanoo,että se on kauhistus-- kun selaista esiintyy;ihmisten kesken. |
J |
#854 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset26.04.2014 15:39#852: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset Jos kysymyksesi on, että uskonko ufoihin, yksisarvisiin tms. niin vastaukseni on että yksisarvisiin en usko, ufoja pidän jotakuinkin mahdollisena vaikka itse en ole sellaisia nähnytkään. Yksisarvisia ei kukaan ole nähnyt, joten todennäköistä että niitä ei ehkä ole, mutta onko joku TODISTANUT niiden olemassaolemattomuuden? Miten sellaisen voisi edes todistaa? Sama pätee ufoihin, miten todistaa että niitä EI ole olemassa? Avaruus on niin ääretön, että olisi kai aika tilan hukkausta jos me vaan yksin oltaisi tänne pallolle synnytty eikä muualla olisi mitään. :D Mutta joo, jos joku uskoo yksisarvisiin niin uskokoon, en minä siitä jaksa sen paremmin vaivaa nähdä. |
Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
26.04.2014 18:18- Poiston ajankohta: 2010-05-29
- Poistamisen syy: spam
J |
#856 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset26.04.2014 18:34#855: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset Ja sieltähän se taas tuli, se seurakunta. Lopettakaa nyt jo siitä jauhaminen. Minulla on ihan omat, henkilökohtaiset näkemykset ja mielipiteet seurakunnasta riippumatta. En edelleenkään ole edes jäsen. Ja usko tai älä (sama tuo minulle), ymmärrän kyllä että tiede ja usko painivat ihan eri sarjoissa. Ei niitä tarvikaan, eikä pitäisikään katsella samoista lähtökohdista. Minulle mun usko ja tiede ei edes sulje toisiaan pois millään tavalla. Ei kumpaankaan suuntaan. Se siitä. Ps. Mitä silläkään on tässä tekemistä, että nyt lapsena satuin tossa jossakin telkkariohjelmassa laulamaan? Kyllä te jo ihme asioihin koko ajan tartutte. Onko se sitä kun muuhun ei kohta enää voikaan? Vai mikähän ihme. |
Vieras |
#85726.04.2014 18:36Miten Itella kehtaa julkaista niin ruokottomat postimerkit? Eikö meidän kansa osaa edes hävetä? Olemmeko todella sivistysvaltiona antamassa hyvää esimerkkiä kehitysmaille? Äly hoi älä jätä! Nyt protestoimaan kaikki tervejärkiset tämän adressin myötä! |
26.04.2014 18:58- Poiston ajankohta: 2010-05-29
Vieras |
#85926.04.2014 19:23nyt vois kaikki homot mennä takaisin kaappiin. |
J |
#860 Re: Tenavatähti poltti pelihousunsa26.04.2014 19:36#858: Dr. Caligari - Tenavatähti poltti pelihousunsa No minäpä kerron sinulle miksi suljin. Mahtaa harmittaa kun ei pääse sinne enää provosoimaan, laittamaan kuvia ja jauhamaan sitä yhtä ja samaa aihetta. No katsos siinähän ne syyt jo taisikin olla. Ei sinne mitään järkevää kukaan kirjoittanut, ihan vaan sellaista provosointia se oli että mitäs sitä turhaan. En jaksanut katsella siitä seurakunnan ainaista esille ottamista, ja tota yhtä telkkariohjelmassa esiintymistäni lapsena (jonka muuten sinäkin hienosti otsikossa muistit mainita, miksiköhän) vaikka ne eivät näihin adresseihin millään tavalla kuulu. Kuinkahan monta kertaa saan vielä tästä asiasta sanoa... no toisaalta itsepähän täällä kirjoittelen, mutta nimenomaan ITSE, älkää sekoittako tähän seurakuntaa jonka jäsen en ole älkääkä 19 vuotta sitten tapahtunutta tv-ohjelmaa, kun ne ei liity tähän mitenkään. Sanonko vielä kolmannen kerran... ne ei liity tähän mitenkään. Tulikohan nyt selväksi.. Kyllä mä tiedän että olis ollut kiva mollata mua oikein kahdessa keskustelussa. :D Mutta eiköhän yksi riitä. |
26.04.2014 19:40- Poiston ajankohta: 2010-05-29
J |
#862 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset26.04.2014 19:47#861: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset Mikään uskonto ei ole muuttumaton eikä erehtymätön sinänsä, koska sitä harjoittavat ihmiset. Sen sijaan henkilökohtainen usko Jumalaan on eri asia, en näe miksi minun pitäisi uskoa jollen uskoisi että se mitä uskon on totta. Sehän on vähän kuin miettimistä että onko vesi märkää. Jokainen ihminen uskoo että hänen näkemyksensä ovat oikeita ja tosia, ja muuttavat näkemyksiään mikäli huomaavat että näin ei ollutkaan. |
Vieras |
#863 Käy allekirjoittamassa!26.04.2014 19:50 |
26.04.2014 19:56- Poiston ajankohta: 2010-05-29
Vieras |
#865 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset27.04.2014 09:17#854: J - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset Käännät taas asian nurinkurin (niinkuin uskonnollinen fanaatikko aina tekee). Jos sinä uskot kivenkovaan jumalaan ja käytät tätä uskoasi perustelemaan kaikenlaisia asioita (kuten homojen vastenmielisyyden) niin silloin todistustaakka on myös sinulla. Kenekään muun ei tarvitse todistaa jumalan "olemassaolemattomuutta". Tämä käyttämäsi päätelmäketju ei ole tieteelliset, loogisesti, eikä edes moraalisesti penninkään arvoinen: "Homo on paha koska jumala. Jumala on oikeassa koska uskon jumalaan". Koittaisit nyt jo tajuta kuinka hölmöltä kuulostat. |
27.04.2014 09:22- Poiston ajankohta: 2010-05-29
Vieras |
#86727.04.2014 09:35Mietinpä tässä, että mitä pitäisi ajatella siitä, että homointoilijat menevät aivan paniikkiin ja riehuvat täällä kuin hullut, kun eihän tällaisella adressilla ole mitään merkitystä mihinkään... Luuletteko te sitten olevanne jotenkin parempia ihmisiä, haukutte toisia aivan mielettömästi, tuomitsette "homovastaiset" totaalisesti aivan täysin ala-arvoisina mitättöminä olentoina, tajuatteko te millainen kaksinaismoralismi teidän toiminnassanne on ja onko teidän käytöksenne omasta mielestänne asiallista? Ylipäänsä en tajua, miksi homous saa aikaan näin valtavan kaaoksen, kun tärkeämpiäkin asioita on olemassa, jokainen on sellainen kuin on, mutta en tajua asian pakkosyöttämistä muille. |
27.04.2014 10:23- Poiston ajankohta: 2010-05-29
J |
#869 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset27.04.2014 10:58#865: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamiset En minä ole tässä sanonutkaan että jonkun pitäisi todistaa Jumalan olemassaolemattomuus. Se nyt vaan ei ole mahdollista todistaa Jumalaa olevaksi tai olemattomaksi tieteellisesti. Eli mitenköhän minä nyt käänsin? Ei minulle ole väliä onko minun ajatukset sinulle minkään arvoisia. Minulle ne ovat ja se riittää. Niinhän se menee sielläkin päin. Itsellesi sun ajatukset on kaikista arvokkaimpia. "Koittaisit nyt tajuta" on taas vaan sitä että MINUN pitäisi jotenkin kääntyä, eikä muiden suinkaan. Eli kuka se tässä syöttää ja mitä? Edelleenkin tämä on minun henkilökohtainen uskoni. Jumala on minusta riippumaton, ts. Jumala ei ole olemassa siksi että minä sanon niin. Minä sanon niin vain koska uskon siihen. "Homo on paha"? No kyllä ne minusta ihmisiä on siinä kuin muutkin. Ihminen ja sen teot pitää voida osata irrottaa toisistaan, koska jokaisella ihmisellä on olemassa lähtökohtainen ihmisarvo riippumatta teoistaan. Ne teot on sitten toinen asia. Kuulostan hölmöltä? No ihan miten vain :D |
J |
#870 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Päivän tilasto: kirkosta eroamis27.04.2014 10:59Aivan, uskonto on joskus vahingollinenkin systeemi joka liittyy paljolti yhteiskuntaankin. Sen sijaan henkilökohtaisella uskolla ei ole paljoakaan tekemistä minkään uskonnon kanssa. |
27.04.2014 11:05- Poiston ajankohta: 2010-05-29
27.04.2014 11:12- Poiston ajankohta: 2010-05-29
27.04.2014 12:41- Poiston ajankohta: 2010-05-29
Vieras |
#87427.04.2014 13:49Herra armahda tätä syntistä kansaa tekemästä vielä jumalattomampia tekoja. |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
50958 Luotu: 27.09.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
747 Luotu: 13.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2782 Luotu: 07.10.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3447 Luotu: 02.11.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
882 Luotu: 05.11.2024
Suomen valtion on pyydettävä anteeksi Israelilta
4861 Luotu: 27.09.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
855 Luotu: 15.05.2023
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
325 Luotu: 07.11.2024
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
189 Luotu: 05.11.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1078 Luotu: 08.10.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28408 Luotu: 08.10.2024
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18072 Luotu: 01.03.2023
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
3091 Luotu: 13.01.2023
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
597 Luotu: 15.10.2024
Palaute Murronväljän aurinkovoimalan osallistumis- ja arviointisuunnitelmaan (OAS) sekä kaavan valmisteluvaiheen aineistoon
59 Luotu: 10.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14945 Luotu: 15.07.2023
Piilolankankaan lähiötuvan toiminnan on jatkuttava
38 Luotu: 14.11.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1592 Luotu: 25.10.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
133 Luotu: 07.11.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
627 Luotu: 01.11.2024