EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

J

/ #860 Re: Tenavatähti poltti pelihousunsa

26.04.2014 19:36

#858: Dr. Caligari - Tenavatähti poltti pelihousunsa

No minäpä kerron sinulle miksi suljin. Mahtaa harmittaa kun ei pääse sinne enää provosoimaan, laittamaan kuvia ja jauhamaan sitä yhtä ja samaa aihetta. No katsos siinähän ne syyt jo taisikin olla. Ei sinne mitään järkevää kukaan kirjoittanut, ihan vaan sellaista provosointia se oli että mitäs sitä turhaan. En jaksanut katsella siitä seurakunnan ainaista esille ottamista, ja tota yhtä telkkariohjelmassa esiintymistäni lapsena (jonka muuten sinäkin hienosti otsikossa muistit mainita, miksiköhän) vaikka ne eivät näihin adresseihin millään tavalla kuulu. Kuinkahan monta kertaa saan vielä tästä asiasta sanoa... no toisaalta itsepähän täällä kirjoittelen, mutta nimenomaan ITSE, älkää sekoittako tähän seurakuntaa jonka jäsen en ole älkääkä 19 vuotta sitten tapahtunutta tv-ohjelmaa, kun ne ei liity tähän mitenkään. Sanonko vielä kolmannen kerran... ne ei liity tähän mitenkään. Tulikohan nyt selväksi.. Kyllä mä tiedän että olis ollut kiva mollata mua oikein kahdessa keskustelussa. :D Mutta eiköhän yksi riitä.