Konemusiikki kiellettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Konemusiikki kiellettävä.
kukka lajike äitisi luona |
#126 :DDDDDDDDD12.01.2010 11:00ei vittu mä repesin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD |
Joni Parpala Oulu |
#12712.01.2010 21:33Allekirjoittaneet edustavat mitä ilmeisimmin kukkahattujen eliittiä :D |
Peter Nikander Vantaa |
#128 o lol06.02.2010 19:23nyt repes pahasti :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD |
Timi Tamminen Somero |
#12907.02.2010 21:42Vaikken itsekkään kovin paljoa konemusiikkia kuuntele, voin sanoa, että on jokaisen oma asia mitä kuuntelee. Vaikket tykkäisi, voi pitää mielipiteen itselläsi. |
Matti Jortikka Perseenreikä |
#13019.02.2010 07:42Huomaathan, että eriävien mielipiteiden vuoksi on myös tämä sivustokin olemassa? |
Marko Viitanen Petäjävesi |
#13102.04.2010 15:46Eiköhän jokainen ihminen itse päätä käyttääkö huumeita vai ei. Ei sillä musiikilla ole mitään siihen liittyvää. Miettikää nyt ihmiset tätä ennenkuin menette nukkumaan. |
Disa Pajala Ypäjä |
#132 NO HOHHOI02.04.2010 23:16ei HUH, jo on väitteet adressin tekijällä. ei voi kuin nauraa, ettäkö konemusiikki johtaa piikitykseen???!? no huh, faktat kuntoon ennen ku mitään tällasia adresseja. Minen ainakaan koe tarvetta huumaantua kuunnellesani tietynlaista musiikkia. Transsin/hyvän olon saa aikaan ihan pelkällä rytmilläkin, ihan ilman mitään aineita! Jo menee naurettavan puolelle tämä. taas näitä jotka ei osaa itse ajatella asioita järjellä vaan sekottaa faktoja päässään paniikissa ja POKS, ihan varmasti tulos on tällainen :D |
shardul kumar uusikaarlepyy |
#133 hahah. onks tää vitsi?04.04.2010 18:25mikä ihmeen "konemusiikki" ? osaatko edes määritellä mikä kuuluu siihen. paljon biisejä missä taustalla "konemusiikkia" itse kuuntelen "konemusaa" eri alalajeja trancee, housee jne En käytä huumeita. Tiedäksä kuinka moni ihminen esim. suomen ulkopuolella kuuntelee konemusaa? Pitäiskö rock ja rock & roll kieltää myös ? niissähän on myös,että viina,seksi ja huumeet mukana. eiköhän jengi ala käyttää aineita kuunteli ne sit heviä,rappia tai konemusaa jos itse haluaa. kyllä konemusiikki saa transsitilaan, mutta se voi myös antaa hyvänolon tunneta jne eikä että hei nyt tekee mieli vetää piriä jne. Sun kaltaisten ihmisten takia toivon välillä ettei suomalaiset levittäytyis maailmalle ja tää suljettaisiin tää koko hiton maa. ja itse tietysti silloin ulkomailla asuisin. saisi loput ihmiskunnasta elää normaalisti ja tollanen ihme valtion lapsi, joka haluaa kieltää kaiken elämästä nauttimisen. ottakaa jo se mikrosiru käteen ja tehkää kaikki mitä valtio ja isoveli sanoo... |
Eemeli Lahtinen Ikaalinen |
#134 Naurettavaa07.05.2010 04:15Yhtä hyvin voi väittää että jäätelö on kielletävä koska se aiheuttaa hukkumiskuolemia. Sillähän on selvä yhteys kun kesällä syödään eniten jäätelöä ja silloin myös hukkuu eniten porukkaa |
Miten Menee Nummi-Pusula |
#13512.05.2010 12:59ETTÄ TÄN ADRESSIN TEKIJÄ ON TYHMÄ!!! SIIS KONEMUSIIKKI JA HUUMEET EI LIITY MITENKÄÄN TOISIINSA!!! |
#13612.05.2010 13:02Eemeli lahtinen: Vittu mä repesin! Ihan sika hyvä! Mä nauran tälle viel huomennakin! |
#137 Kuuleeko Miikka Rajala?12.05.2010 13:28Miikka Rajalalle: ''Miks ihmisiä on olemassa?'' Vastaus:Ihmisiä on olemassa koska miljardeja vuosia sitten, Maan(eli Telluksen) vesistöihin syntyi elämää, yksisoluista elämää, kuten levää. Sen seurauksena näissä eliöissä olevat viherhiukkaset yhteyttivät happea (ja sokeria), joka mahdollisti evoluution jatkuvan monisoluisista, aina hengittäviin ''kaloihin''. Elämä kehittyi veden alla, kunnes elämä siirtyi pikku hiljaa maalle. Maalla evoluutio jatkui jatkumistaan, eläimet kehittyivät ja viisastuivat, kunnes Afrikan mantereelle kehittyi laji nimeltään Etelänapina. Etelänapinasta haarautui alalajeja, ja Etelänapina itse kuoli sukupuuttoon. Nämä alalajit (alkuihmiset) kehittyivät aina nykyihmiseen asti. Kuinka alkuihmiset pääsivät Afrikasta muille mantereille kun veneitäkään ei oltu keksitty? Vastaus siihen on yksinkertainen. Mantereet liikkuvat koko ajan(mistä johtuvat maan järistykset), siihen aikaan kaikki mantereet (tai ainakin melkein) olivat kiinnikkäin. Eli Afrikasta oli suora maareitti muualle maailmaan. ÄLKÄÄMME SIIS OLKO RASISTEJA ''NEEKEREITÄ'' KOHTAAN! AFRIKASSA SE IHMINEN ON ALUNPERIN KOTOISIN! PS. Yksisoluisia eli Maan ensimmäisiä eläimiä on vieläkin olemassa. PSS.Näin tapahtui täällä, miksei niin voisi tapahtua jollain toisella planeetalla? Älkää väittäkö ettei UFO:ja ole! (Toki suurin osa havainnoista on väärennettyjä.) PSSS. Olen 14v. Minä olen katsokaas kuunnellut tunnilla. En ole hikke mutta tiedolla vain on tapana tarttua päähäni. Huomatkaa, että en panostanut oikeinkirjoitukseen.(Kyllä, se on yhdys-sana.) |
Toni Vieras |
#138 kai tää on joku vitsi?17.06.2010 15:15itse kuuntelen ja teen konemusiikkia mutta ei oo vaikuttanu ainakaan muhun mitenkään että pitäisi alkaa huumeita käyttää... tässä on taas perus "kaikki kiva kielletään" yritys :D |
Vieras |
#139 ....18.06.2010 15:54lolloolollolololololololololl mistä näitä oikeen tuleeeee???!?!?!? :DD |
Vieras Vieras |
#140 Re: ....25.06.2010 22:30aika pässi jätkä haha |
Huumekonemusiikkimies Vieras |
#141 haha!!!09.07.2010 20:13Noh jos konemusiikista tulisi laitonta, niin Suomessahan vankilat täyttyisivät ja enemmän rahaa menisi niiden vankiloissa olevien ihmisten elättämiseen. Ei sitä edes saataisi loppumaan. Se saattaisi vain kasvattaa konemusiikin suosiota! |
Eppu-äiti Vieras |
#14209.07.2010 20:13Jepjep... minkäs sille mahtaa, että jos on vajaa lusikallinen adressin tekijälle annettu, niin ei voi vaatia, että ihan täydellä kuupalla oltais liikkeellä :).Vai onko tullut vedettyä jotain muutakin kuin kiuasta Kuopion torilla - ja minkä musiikin säestämänä? Porvoossa tannoin ammuskellut, kaiken unohtanut kaverikin taisi olla näitä konemusiikin harrastajia, VAI?!? Eiköhän enempi ollut sieltä tangomarkkinapuolelta kuitenkin? Itse kuuntelen konemusiikkia ja niin tekee poikanikin - ollaanko narkkeja koko kööri ihan tällä perusteella, hiphienoa! Yksi poikani ikäinen kaveri tekee tosi hienoa musiikkia koneella, ja tämä puhdas pulmunen ei koske edes olueen, narkki - piilonarkki - tietty? Tekee mieli sanoa oikein pahasti, mutta sanon vaan hyvästi adressin kirjoittajalle. Harrastaisitko peruuttamatonta gynekologista urheilua, kiitos (suksi vittuun, äläkä palaa). |
jere Vieras |
#14329.07.2010 17:09luulen että tää on joku vitsi..ei jumalauta...kieltäkää humppa!!! se saa ihmiset juomaan kossua ja puukottamaan toisiaan... |
H00C33 Vieras |
#144 HUUMEITA EVERYWHERE!!!03.08.2010 09:01 |
Vieras |
#145 Paskaa08.08.2010 23:42Mä en ole ikinä koskenut huumeisiin, enkä koske, mutta konemusa on mulle parasta huumetta. Noin säälittävät IHMISET pitäis kieltää lailla. Konemusa ei tee kenestäkään nistiä. |
Vieras Vieras |
#146 Re: Asiaa08.08.2010 23:45Jepjep... minkäs sille mahtaa, että jos on vajaa lusikallinen adressin tekijälle annettu, niin ei voi vaatia, että ihan täydellä kuupalla oltais liikkeellä :).Vai onko tullut vedettyä jotain muutakin kuin kiuasta Kuopion torilla - ja minkä musiikin säestämänä? Porvoossa tannoin ammuskellut, kaiken unohtanut kaverikin taisi olla näitä konemusiikin harrastajia, VAI?!? Eiköhän enempi ollut sieltä tangomarkkinapuolelta kuitenkin? Itse kuuntelen konemusiikkia ja niin tekee poikanikin - ollaanko narkkeja koko kööri ihan tällä perusteella, hiphienoa! Yksi poikani ikäinen kaveri tekee tosi hienoa musiikkia koneella, ja tämä puhdas pulmunen ei koske edes olueen, narkki - piilonarkki - tietty? Tekee mieli sanoa oikein pahasti, mutta sanon vaan hyvästi adressin kirjoittajalle. Harrastaisitko peruuttamatonta gynekologista urheilua, kiitos (suksi vittuun, äläkä palaa). Helvetin hyvin sanottu! |
Randomi |
#147 Re: Korjauksia13.08.2010 22:59 |
Vieras |
#148 Re:19.08.2010 19:39Juu, konemusiikki varmaan pistää ihmiset käyttämään huumeita. Sitten pitäs kieltää myös heavy agressiivisuuden vuoksi, ettei joku nakkaa kaveria nekkuun. Balladit voi myös laittaa pannaan, saa ihmiset kuvittelemaan rakkauselämästä ihan höpöjä..Puhumattakaan sitten jostain kaihoisasta kappaleesta, joka saa sille tuulelle että voisi ajaa autolla jyrkänteeltä alas! Hienoa! Kielletään kaikki musiikki?? |
pelle hermanni Vieras |
#14919.08.2010 21:10erin omaisen asialinen kirjotus! |
neopreenipusakka Vieras |
#150 they see me trollin20.08.2010 08:15haters gonna hate |
|
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
43489 Luotu: 27.09.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3372 Luotu: 02.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2550 Luotu: 07.10.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
718 Luotu: 05.11.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
257 Luotu: 07.11.2024
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
173 Luotu: 05.11.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
120 Luotu: 07.11.2024
Vaadimme Puistolanraitin koulun lapsille ja henkilöstölle turvalliset ja terveet koulutilat
263 Luotu: 01.11.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
999 Luotu: 08.10.2024
Lohikosken lähikirjasto tulee säilyttää
281 Luotu: 05.11.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
618 Luotu: 01.11.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28364 Luotu: 08.10.2024
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
3077 Luotu: 13.01.2023
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
763 Luotu: 15.05.2023
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
578 Luotu: 15.10.2024
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18040 Luotu: 01.03.2023
Palaute Murronväljän aurinkovoimalan osallistumis- ja arviointisuunnitelmaan (OAS) sekä kaavan valmisteluvaiheen aineistoon
53 Luotu: 10.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14923 Luotu: 15.07.2023
Pikku-Neulamäen metsä säästettävä rakentamiselta
2637 Luotu: 05.05.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1578 Luotu: 25.10.2024