Naisten äänioikeus pois ja heti!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Naisten äänioikeus pois ja heti!.

Pois ja heti

#1 Naiten äänioikeus

22.03.2013 06:49

On ollut onnettonuus naisten saada äänioikeus,mutta katasrohvi sen käyttö.
Jytkyä nyt!

#2 Äni oikeus

22.03.2013 09:34

Naset on tymiä ninkuin ulkkomalasetkin, ei imisoikeuksille!
Vaaditaan järkeä ja paljon- ei voi sallia äänioikeutta.

#3 Äänioikeus

22.03.2013 11:36

Katasrofi todellakin on ollut ja tonenkin,kun kuvitellaan pakolaisia työvoimaksi suomalaiseen yhteikuntaan ja vieläpä monikulttuuriksi.

Vieras

22.03.2013 14:00

en kestä...
Kunnon ajat takaisin!

#5 Äänioikeus pois naisilta ja orjuus takassin

22.03.2013 14:10

Minun nuoruudessani naiset eivät saaneet lähteä pois keittiöstä, paitsi tietysti makuuhuoneeseen täyttämään miehen avio-oikeudet. Nykyään heikompi sukupuoli saa jo äänestää ja käyttää housuja? Ilmiselvästi belsebubin toimia. Olen myös kuullut, että naiset opettavat, vaikka selvästikkin raamatussa sanotaan, Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti. Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn." (2:11-14, joka selvästi on todiste jumalan vihasta naisia kohtaan !!!
REIKÄ EERO

22.03.2013 14:23

NAISET KEITTIÖÖN
Mies, joka myöntää olevansa onnellisesti naimissa itseään fiksumman naisen kanssa, ja on siitä ylpeä

22.03.2013 16:51

Anteeks tuottaa pettymys mut, tää ei tuu koskaan tapahtumaan :) Joten, menkää sinne teijän pikku yksiöönne kaljatölkkienne seuraan, ku teikäläisil ei käy onni naisten kanssa :D
kikeli

22.03.2013 19:01

Naiset pois maailmasta ne ei kestä mun isoa jytkyä vaan huutaa kokoajan ku koitan tehä hommia.
Tohveli

#9 Valta pois naisilta

22.03.2013 22:18

En uskaltanut itse allekirjoittaa addressia, koska olen niin paljon tossun alla. Koittakaa saada ehdotus eduskuntaan jonkun fiksun valiokunnan mietintämyssyn alle, jotta minäkin pääsen nauttimaan miehenä olosta
Fundis

29.03.2013 13:33

Addressi on Raamatun sanan mukainen ja Jumalan tahto.
suvaitsemattomia suvaitsematon suvaitsevainen

29.03.2013 14:23

Tällaiset kivikautiset ehdotukset eivät sovi sivistyneeseen yhteiskuntaan!

Raamattuako pitäisi noudattaa kirjaimellisesti? Siellä kielletään myös kahdesta langasta kudotut vaatteet ja raiskatun pitäisi naida raiskaajansa! Valitsette vain rusinat pullasta!

Vieras

#13 Perussuomalaisilla paniikki kutistuvan kannatuksen vuoksi

29.03.2013 15:03

Helppo päätellä minkä puolueen kannattajat tämän adressin takaa löytyy. Sellainen puolue, jota ei juurikaan naiset äänestä.