1980-2000 lukujen VANHAT lastenohjelmat takaisin!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista 1980-2000 lukujen VANHAT lastenohjelmat takaisin!.

MulOnMewtwoKorttiLompakos

#1 Mhm

04.07.2012 06:29

Subjektiivista nostalgiahuuruilua. Sama virsi toistuu uudestaan kymmenen vuoden kuluttua. "Tuokaa takas 2012 huippuviihe!!!"

Ponit tosin on p*rseestä.
hunajakarhu

07.07.2012 01:35

Tao Tao, Maija Mehiläinen, Vili Vilperi, Kaukametsän pakolaiset, Tontut, Babar yms sarjat pitäisi tosiaan saada uudelleen ruutuun. Nykyajan lastenohjelmat ovat lähinnä tietokoneanimoitua lässytystä josta ei opi juuri mitään.
Joskus on perusteltu että esim Kaukametsän pakolaisia ei muka voisi uusia, sen takia että maksaisi liikaa. Minä ainakin olisin valmis MAKSAMAAN jotain siitä että saisin nämä ohjelmat takaisin ruutuun nykyisen sheissen tilalle. Tai ainakin että niistä tulisi DVD-julkaisut.
Joni Niemelä
Jyväskylä

07.08.2012 16:28

Lapsi tulossa ja uudet lasten ohjelmat ovat naurettavia -.-

Mönni

08.08.2012 17:11

Kyllä Junior kavalta sekä Pikkukakkosessa tulee noita vanhoja... viimeaikoina on näkynyt ainaki Babar, Maija Mehiläinen, Teletapit, Nalle luppakorva, Myyrä, Tontut, Pokemon, Pingu, Postimies Pate, Muumit, Tao Tao, yms....
uneton

03.11.2012 12:32

winx 1 & 2 tuotantokausi, nalle puh, vili vilperi, animaaniset, sinisen talon nalle, richard scarryn touhukas maailma D: nää on ihanimpia lastenohjelmia mitä mä muistan :c
memertu

#6 #6

01.03.2013 12:18

Kaikilla ei ole maksukanavia tai niihin varaa. Olisi hienoa,jos piirrettyjä voisi näyttää myös kanavilla joihin kaikilla on mahdollisuus. DVD:lle kaikki olisi parhainta saada. Itse olen yrittänyt metsästää joka puolelta noita vanhoja ohjelmia,Tontut,Bambukarhut,Vili Vilperi yms. edellisissä kommenteissa mainitut. Nykyajan ohjelmat ovat menneet jotenkin niin realistisiksi eikä niissä oikein ole mitään ns. opittavaa. Haluaisin ainakin omalle lapselleni näyttää ohjelmia,joissa on jokin tarkoitus ja opitaan jotakin. Yhdessä olisi niin ihana päästä katsomaan niitä oman ajan lastenohjelmia :) tulee oma lapsuus mieleen ja hyvät muistot :)
Aikuinen lapsi

14.05.2017 18:32

Olisi oikein hyvä juttu jos vanhat lastenohjelmat palaisivat. Nykyään pelkkä vilkaisu riittää pitkästymiseen ja lisäksi lähes kaikki on pilattu 3D tekniikalla. Itse tahtoisin takaisin erityisesti 80-luvun He-manin, Sandokanin ja varsinkin 2000-luvun Turtlesit. Vaikka telkkarista ei tulisikaan yhtään klassikkoa, niin dvd boksit olisivat todellakin hyvä idea.