VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE.
Vieras |
#2201 Re: Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle.16.02.2012 16:02#2198: - Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle. En kysynyt mielipidettäsi kirkonkirjoista vaan miten AL varmensi tiedot oikeiksi? Sama juttu vanhoista lehdistä poimittujen uutisten kanssa. Uudet uutisetkin ovat monta kertaa täyttä puppua, esim. se kultaisen noutajan hyökkäys pojan kimppuun joka uutisoitiin suden tekemäksi. Tietysti jos oikein uskoo kaiken lukemansa ilman kritiikkiä niin Lappalaisen kirjan voi ottaa tosissaan, muille se on sepustettuja erätarinoita muiden joukossa.
|
Cannabis_Sativa |
#2202 Meitsi joutuu keskeyttämään eräilyn hankaluuksien vuoksi16.02.2012 17:10meitsille riitti tämä metsäelämä. Koirani palelee vaatteistaan huolimatta, eikä viihdy hyvin rinkassa. Lisäksi lunta on liikaa. Nyt on klyyvari kohti stadia! |
nikkeliä ittellenne |
#2203 Pitäkää koiranne kiinni16.02.2012 17:39Susi oli täällä ennen meitä, sillä on oikeus elää. Metsästäjänketkutorvelot ampuu niitä nytkin luvatta aika paljon, ja myrkyttää ja tukkii suolet. Tiedetään. Metsästäjät mahd pian vapaaksi ammuttavaksi riistaksi, kiitos. Täytyykin perustaa sille adressi, nano-nano Metsästäjät = Suomen suurin rikollisjärjestö |
ana |
#2204 Re: Pitäkää koiranne kiinni16.02.2012 18:49#2203: nikkeliä ittellenne - Pitäkää koiranne kiinni ei voi muuta todeta kuin että OVAT NUO SUDENPERSEEN NUOLIJAT TYHMIÄ |
Vieras |
#2205 Re: Pitäkää koiranne kiinni16.02.2012 18:59#2203: nikkeliä ittellenne - Pitäkää koiranne kiinni Tuo täyttää jo vihapuheen tunnusmerkit ja on selvää ihmisiin/ihmisryhmään kohdistuvaa uhkailua. Adressin pitäjät, tehkää rikosilmoitus tästä nikkeliä kylkeen nimimerkistä tai poistakaa tuollainen pa..ka välittömästi keskustelupalstalta. Pitäisi sentään kaikkien keskustelupalstalle osallistuvien puolin ja toisin etukäteen ajatella mitä kirjoittaa.. |
Vieras |
#2206 Ettei totuus unohdu16.02.2012 19:43Tässä adressissa vaadimme muutosta susi politiikkan ettei tarvii lakia rikkoa. Ihmettelen tässä näitä vihreitten monimuotoisuutta, eikö metsästäjä eikö lihan syöjä eikö pitaisi antaa vapaus asua ihmisten siellä missä haluaa. Mitä lihan syöntiin tulee vähemmän siellä eskimot salattia syövat, me SUOMALAISET ASUMME PUOLET VUODESSA SAMOISSA OLOSUHTEISSA MITÄ RIISTAN LIHAAN TULEE OTAMME SEN HALLITUSTI TALVEN KYNNYKSELLÄ LIHAVINA. HALOO PIIPERTÄJÄT ÄLKÄÄ PUUTTUKO MEIDÄN HYÖTY LIIKUNTAAN ME KOITAMME OLLA PUUTTUMATTA TEIDÄN PONGOILUUNNE KUN TAAS SE TUNTUU AINAKIN MINUSTA TURHALTA TÄÄLLÄ KUN ON NÄHNYT KAIKENLAISTA. |
Kallion kadunmies |
#2207 Metsästysjärjestöt kriminalisoitava suomessa16.02.2012 19:54Siis mä en tajuu miten jengi diggaa ja voi hyväksyy tän kivikautisen metsästäjien toiminnan. Jengin tarttis siis vähän valistuu ja alkaa kelaamaan et hei me eletään vuotta 2012 ja täällä on muitakin mestoja asua lande ja pönde. Eiks maalaiset vois vähän kelata ja siirtyy wolffien reviirilta vekeen, siis eiks voitais palauttaa luonto eläimille ja antaa skutsin kasvaa. Mä en tajuu enkä haluu ees miettii et suomessa metsästetään, mut enhän mä tajuu yksityisautoilua tai lihansyömistäkään. Miks helvetissä jengi touhuu tällästä eiks ois parempi alkaa kelata asioita ja alkaa vaan relata. Mulla on sairaasti jengii kavereina ja ne ei diggaa metsästelyä, eikä siis voi ajatella et miten wolffit voi mukamas häiritä pönden elämää landella. Relatkaa siis kaikki elämä on laiffii. Antaa kaikkien kukkien kukkia forever |
Cannabis_Sativa |
#2208 Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi!16.02.2012 20:24Tänään meitsi skulaa skebaa sellaset setit, ettei ole ennen kuultu. Improvisoin wolffibiisin. Olen täysin samoilla linjoilla Martin ja Kallion kadunmiehen kanssa. Metsästys ja metsästyskoirat alas. Susiryhmälle kaikki päätösvalta susiasioissa. Tulin siihen tulokseen, ettei meitsi viihdy landella. Muutkin voisi muuttaa sieltä kaupunkiin. On mahtavaa tulla takaisin stadiin! |
vieras |
#2209 Re: Metsästysjärjestöt kriminalisoitava suomessa16.02.2012 20:36#2207: Kallion kadunmies - Metsästysjärjestöt kriminalisoitava suomessa Sielläpä sinä Kalliossa jengisi kans pyörit housunperse polvissa ja naama niin täynnä metallia, että voisit ollarautakauppiaan poika .Ja mummelit kumoon ja käsilukut veks... |
Cannabis_Sativa |
#2210 Pitäisi saada Pohjoiseen enemmän susia!16.02.2012 20:41Niitä hiton poroja on siellä ihan tajuttomasti! Sinne pitäisi siirtää laumoittain susia, ettei porot törmäilisi jatkuvasti häiritsemään eräilyä. Olen sitä mieltä, että porot pitäisi kieltää lailla! |
Landelainen |
#2211 Satiainen, Kadunhörhö, Marahörhö ovat kujalla16.02.2012 20:43Onkohan satiainen, kadunhörhö sekä marahörhö kenties samoilta kulmilta kun noin älykkäitä ajatuksia viljelevät. Onkohan kujilta hommatut päihteet aiheuttaneet pienen pysyvän tilan "kujalla". Satiaisella nimestä päätellen on pitkäaikainen kokemus "kujalla" olotilasta. Kyllä hörhöihin verrattuna on jokainen perähikiänkin poikamies-aikamies pekkokin sieltä landelta melkoisen viisas professori. |
Cannabis_Sativa |
#2212 pöndeläiselle: meitsi ei käytä mitään päihteitä!16.02.2012 20:56Meitsillä on kaikki arvot ihan jees ja olen vegaani ja kierrän kirpputoreja. Ostan vain luomua ja kierrätän kaiken. Taidat olla maalaistollo ja kulkea suomiverkkareissa talikko kädessä ja kossuputeli perstaskussa. |
Vieras |
#221316.02.2012 22:51ei pidä olla niin kiinni siinnä että ne on " rauhoitettuja" juma kekka jos ne tuollei vie eläimiä niin jotain rajaa......oon sitä mieltä että ne joko vähenetään tai jotain muuta......!!! |
Vieras |
#2214 Sepe Susi16.02.2012 22:53Voi hellanlettas näitä uusavuttomia urpoja, jotka pientä eläintä pelkää! Kolme toistatuhatta pientä porsasta vapisee kauhuissaan, kun susi jossain takametsässä puhaltaa. Hankkikaa itsellenne elämä! |
lasse |
#2215 Re:16.02.2012 23:18höpö höpö |
Vieras |
#2216 Re: Sepe Susi17.02.2012 07:55Allekirjoittajat NÄKEE PIDEMMÄLLE TÄMÄN ONGELMAN ENNALTA EHKÄISY ON HYVÄASIA, Pidätkö koti ovea lukossa? |
terve ruumis ja sielu |
#2217 Re: Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi!17.02.2012 09:11#2208: Cannabis_Sativa - Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi! Nyt nämä hörhöt houkuttelee muttamaan kaupunkiin, että ne vois ryöstää ja potkia vanhuksia ja heikompia...taitavat olla itse varsinaisia häirikköihmissusia... |
Cannabis_Sativa |
#2218 Mahtavaa olla taas stadissa, lande on perceestä!17.02.2012 09:34Meitsi skulas skebaa eilen yöllä sellaset setit että koko talo tärisi. Wolffibiisin sanoituksia ei vielä ole, mutta soundi ja syke on sellanen, että huhhuh. Pussikeittoja en vähään aikaan syö. Sellanen sporga kuuluu fossiileille. Nyt meitsi tekee sellaset setit kasvismättöö, että meitsi glömmaa Tornion pönden. Jos siellä olis vielä vodaa stikannu taivaalta ni meitsin reissu ei toistuisi enää ikinä. |
www |
#221917.02.2012 10:25Ennen metsämiehet oli rautaa, mutta nykypolvi on vellihousuja, pelkäävät sutta eivätkä uskalla kulkea metsässä... |
Vieras |
#222017.02.2012 10:49Tuskimpa metsästäjillä on pelkoja tai niitä on ainakin vähemmän kun susien suojelioilla. Tähän päätelmään olen tullut kun olen seurannut tätä keskustelua. Ps. Onhan teillä siellä niitö city kaneja hoitakaa niitä. |
Vieras |
#2221 Re: Re: Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle.17.02.2012 11:16#2201: - Re: Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle. Minulle syntyy se käsitys, että tämä kirjoittaja ei usko mitään sellaisia lehtiuutisia, jotka osoittavat hänen Oppinsa vastaisia tosiasioita (pahempi siis tosiasioille!). On huvittavaa, että vakaumuksen marinoimalla rintaäänellä esitetään ajatusta, että silloiset lehtiuutiset olisivatkin olleet paikkansa pitämättömiä uutisankkoja, perusteena se, että uusissakin uutisissa voi olla virheitä. Usean vuoden ajan, kahden maakunnan alueella ja kaikissa silloisissa aviiseissa uutisoidaan nimet, paikat, ajankohdat ja muut yksityiskohdat esiin tuoden tapahtuneet tragediat, joten on huvittavaa - ellei säälittävää - että yli 100 vuotta jälkeenpäin jollain onkin salaista tietoa, miten asiat ovat oikeasti olleet... ja että aiheesta kirjoitetut (tälle henkilölle epämieluiset) uutiset ovat paikkansa pitämättömiä. Onkin koko juttu salajuoni!!! ja paikkansa pitämätöntä uutisointia!!! Kritiikkiä saa esittää, mutta samalla pitää lyödä faktat pöytään. Millä perusteella laajaa uutisaineistoa pitää epäillä virheelliseksi? Mitkä ovat ne perusteet tähän? Vai onko tulkittava niin, että esitetty mielipide kertoo enemmän esittäjästään kuin asiasta. Jos faktoja ei löydy, niin mielipide on tulkittava vainoharhaiseksi, mitä piirrettä asennelukkoon jumiutuminen voi hyvinkin aiheuttaa. Uutisoitiin myös, että silloinen viranomaishallinto tilasi alueelle ammattitaitoisia sudentappajia, sudet hävitettiin alueelta ja samalla myös lapsiuhrit loppuivat. Loogisella ajattelulla tässäkin on nähtävissä syy-yhteys susien ja niiden lapsiuhrien välillä, tämän jälkeen lakkasivat pelkoa aiheuttaneet susisurmat ja luonnollisesti myöskin asiasta kirjoitetut uutiset loppuivat. Jokainen ajattelukykyinen ihminen ymmärtää tosiasiat. Jos jonkun Oppi on muuttunut Uskonnoksi, niin silloin tätä yhteyttä ei voi tajuta, tämä inhimillinen piirre on ihmisessä, joka voi sulkea tosiasiat ajattelustaan niin että jää muiden arvioitavaksi missä kulloinkin mennään. |
Vieras |
#2222 Re: Re: Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi!17.02.2012 11:16#2217: terve ruumis ja sielu - Re: Kallion kadunmies, olen samoilla linjoilla kanssasi! Hyvä kommentti toi "ihmissusi" siellä ne notkuu kaupungin kujil ...ei muuta ko samat lääkkeet ku häirikkösusil.... |
Vieras |
#222317.02.2012 13:23kaikkinurkkiin-tulevat-kiväärinuottuvilletulevatnurin |
vieras |
#2224 Re: Sepe Susi17.02.2012 13:55Tuo tänne muutama susi ja löysää irti. Lataan pari pumppua susihaulilla niin katotaan, kuka vapisee. Luulen että se on susen takajalka, joka värisee kun viimeisiä vetelee. Olen kaukana uusavuttomasta ja jos katseen kääntää sinnepäin, luulen että se löytyy sieltä! |
Vieras |
#2225 Re: just näin17.02.2012 13:58 |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
48176 Luotu: 27.09.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
580 Luotu: 13.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2731 Luotu: 07.10.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
864 Luotu: 05.11.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3431 Luotu: 02.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
832 Luotu: 15.05.2023
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18065 Luotu: 01.03.2023
Eteläisen Kouvolan koulujen säilyttämisen puolesta!
417 Luotu: 30.09.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28394 Luotu: 08.10.2024
Piilolankankaan lähiötuvan toiminnan on jatkuttava
11 Luotu: 14.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14941 Luotu: 15.07.2023
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1033 Luotu: 08.10.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
323 Luotu: 07.11.2024
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
591 Luotu: 15.10.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
131 Luotu: 07.11.2024
Suomen kielilainsäädäntö muutettava kansanvaltaiseksi
44 Luotu: 11.10.2023
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
6779 Luotu: 27.09.2024
Jättipäiväkotien perustaminen on lopetettava
2180 Luotu: 10.02.2024
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
184 Luotu: 05.11.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
625 Luotu: 01.11.2024