Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan!

#4101 Re: Totuus on toisenlainen:

16.07.2013 14:58

#4100: Kansa on eksynyt! - Totuus on toisenlainen:

Ihmisten syyllisyys

18
Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja
vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. 19 Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä
voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. 20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja
jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa
hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua. 21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet  ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet  turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

22 He väittävät olevansa viisaita mutta
ovat tulleet tyhmiksi, 23 ja he ovat
vaihtaneet katoamattoman Jumalan kirkkauden katoavaisten ihmisten ja lintujen,
nelijalkaisten ja matelijoiden kuviin. 24 Sen
vuoksi Jumala on jättänyt heidät mielihalujensa valtaan sellaiseen
saastaisuuteen, että he keskinäisissä suhteissaan häpäisevät oman ruumiinsa.
25 He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen, he ovat
kunnioittaneet ja palvelleet luotua eivätkä Luojaa -- olkoon hän ikuisesti
ylistetty, aamen. 26 Siksi Jumala on jättänyt
heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen
sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, 27 ja
miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on
syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään
säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan.

28 Koska he eivät ole antaneet arvoa Jumalan
tuntemiselle, on Jumala jättänyt heidät arvottomien ajatusten valtaan, tekemään
sellaista mikä ei sovi. 29 He ovat täynnä
kaikenlaista vääryyttä, halpamaisuutta, ahneutta ja pahuutta, täynnä kateutta,
murhanhimoa, riitaisuutta, petollisuutta ja pahansuopuutta, he panettelevat
30 ja parjaavat, vihaavat Jumalaa, ovat
röyhkeitä ja pöyhkeitä, rehenteleviä ja pahanilkisiä, vanhemmilleen
tottelemattomia, 31 ymmärtämättömiä ja
epäluotettavia, rakkaudettomia ja säälimättömiä. 32 Vaikka he tietävät Jumalan säätäneen, että ne, jotka
käyttäytyvät tällä tavoin, ovat ansainneet kuoleman, he toimivat itse näin,
vieläpä osoittavat hyväksymistään, kun muut tekevät samoin.

http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1992/Room.1.html#o2

Vainolaiset liikkeellä!

#4102 Sisäasiainministerin kotia töhritty, tukikampanjaa roskapostitettu

16.07.2013 19:22

SANA

#4103 SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Keskiviikko 17.07.2013

17.07.2013 05:49

------------------------------------------------------------------------
SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Keskiviikko 17.07.2013

Olkaa siis vahvoja ja järkähtämättömiä, rakkaat veljeni, ja tehkää aina innokkaasti Herran työtä. Tietäkää, ettei Herra anna teidän työnne mennä hukkaan.

1. Kor. 15:58

Muuri tuli valmiiksi elul-kuun kahdentenakymmenentenä- viidentenä päivänä, kun työtä oli tehty viisikymmentäkaksi päivää.
Kun ympärillämme asuvat viholliskansat kuulivat tämän, ne joutuivat pelon valtaan ja niiden täytyi nöyrinä t unnustaa, että tämä työ oli saatu päätökseen meidän Jumalamme avulla.

Neh. 6:15-16

Data Missionary Fellowship ry - http://www.damif.org/
Ajankohtaista:

#4104 Sauli Ahvenjärvi Porin SuomiAreenalla: Kesän "mediakohussa" mopo karannut käsistä

17.07.2013 15:34

Jatkuvan luopumuksen seuraus!

#4105 Helsingin seurakuntayhtymän viestintäjohtaja toivoo KD:n lakkauttamista ja Räsäsen vaikenemista

17.07.2013 15:52

Lähtekää siitä ulos minun kansani!

#4108 Kirkon äänitorvi väsähti Räsäseen: "Parasta, jos koko puolue lakkaisi olemasta"

17.07.2013 18:31

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288583031024.html

Ja liitonrikkojat hän viettelee luopumukseen houkutuksillaan, mutta niitten joukko, jotka tuntevat Jumalansa, pysyy lujana ja tekee tehtävänsä.
Lähtekää siitä ulos minun kansani!

#4109 Re: Kirkon äänitorvi väsähti Räsäseen: "Parasta, jos koko puolue lakkaisi olemasta"

17.07.2013 18:33

Ja liitonrikkojat hän viettelee luopumukseen houkutuksillaan!

#4110 Askola Sateenkaarimessussa: ”Älkää pelätkö”

17.07.2013 20:05

Komulaisen mukaan Räsänen on analyysissaan periaatteessa oikeassa!

#4111 Komulainen ihmettelee Räsäsen aiheuttamaa kohua

17.07.2013 20:13

Yhteiskunta on irrottautumassa kristillisistä arvoista ja maailmankatsomuksesta. Komulaisen mukaan tilanne maallistumisen jälkeisessä yhteiskunnassa voi moniarvoistumisen myötä kääntyä jopa kristittyjen eduksi.
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/11974-komulainen-ihmettelee-raesaesen-aiheuttamaa-kohua
Juhani Starczewski

#4113 Tule mukaan alkaneeseen Herätykseen!

17.07.2013 20:26

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

17.07.2013 20:30

Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan!

#4115 Re: Askola Sateenkaarimessussa: ”Älkää pelätkö”

17.07.2013 20:34

#4110: Ja liitonrikkojat hän viettelee luopumukseen houkutuksillaan! - Askola Sateenkaarimessussa: ”Älkää pelätkö”

Ilmestyskirja
2:18 Ja Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Jumalan Poika, jolla on silmät niinkuin tulen liekki ja jonka jalat ovat niinkuin kiiltävä vaski:
2:19 Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi ja uskosi ja palveluksesi ja kärsivällisyytesi ja että sinun viimeiset tekosi ovat useammat kuin ensimmäiset.
2:20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua. >> Jakeen lisätiedot
2:21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
2:22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
2:23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
2:24 Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saa/tanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa;
2:25 pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen.
2:26 Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,
2:27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään - niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain -
2:28 ja minä annan hänelle kointähden.
2:29 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

SANA

#4117 SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Torstai 18.07.2013

18.07.2013 05:53

SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Torstai 18.07.2013

Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen.
He eivät ole syntyneet verestä, eivät ruumiin halusta, eivät miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

Joh. 1:12-13

Minä olen luonut sepän lietsomaan hiilten hehkua ja takomaan asetta käyttäjän käteen, olen myös luonut tuhoojan tuhoamaan, ja niin jokainen ase, joka taotaan sinua vastaan, on tehoton.
Jokaisen kielen, joka käy sinua syyttämään, sinä osoitat valehtelijaksi.
Tämä on Herran palvelijoiden perintöosa.
Minä annan heille siihen oikeuden, sanoo Herra.

Jes. 54:16-17

Data Missionary Fellowship ry - http://www.damif.org/
Kaikella aikansa!

#4119 Re: Räsänen: puolueen ja kirkon suhde asiallinen

18.07.2013 16:58

#4118: Ajankohtaista: - Räsänen: puolueen ja kirkon suhde asiallinen

Kirkko haluaa olla nykyään enemmän ihmisille kuin Jumalalle mieliksi ja siksi tämä tilanne suhteessa Räsäseen on kärjistynyt, koska Päivi tuo esiin sen, minkä kirkon pitäisi tuoda esiin. Päivi sanoo, että kirkon tehtävä on evankeliumin julistaminen, mutta allaoleva todistaa, ettei tuo Päivin vilpitön ja oikea kommentti voi enää nykykirkossa toteutua - ikävä kyllä!

Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,  joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.
http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Gal.1.html

HS: "Räsäs-kohu" jatkuu - Nyt hyökkää ministeri itse

#4121 Re: Re: Räsänen: puolueen ja kirkon suhde asiallinen

18.07.2013 17:07

Räsänen Kirkko ja kaupunki -lehden pääkirjoituksesta: "Olen hämmästynyt"

#4122 Re: Re: Re: Räsänen: puolueen ja kirkon suhde asiallinen

18.07.2013 17:17

Ajankohtaista:

#4125 Helsingin kirkkoherrat eivät vaatisi Räsäsen eroa

18.07.2013 18:36

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…