ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!.
Jumalan Terve |
#112614.09.2011 20:45Hulluja te ootte kaikki! |
Jumalan huoneet |
#1127 Re:14.09.2011 21:06Humalan juoneet |
Vieras |
#1128 VIHREÄ PRINSSI KOHTASI RAUHANRUHTINAAN (vihreä on Islamin väri)14.09.2011 21:42
Hän auttoi useita vuosia Israelin turvallisuuspalvelua estämään lukuisia itsemurhaiskuja. Yousef pakeni Yhdysvaltoihin 2007 ja kuuluu kalifornialaiseen elävään seurakuntaan.
Yousefin uudestisyntymiseen johtaneet tapahtumat alkoivat, kun Jerusalemin kadulla vastaantullut turisti kutsui hänet raamattupiiriin. Erityisesti yksi Jeesuksen sana Raamatussa pysäytti terroristijärjestön perustajan pojan: "Rakastakaa vihollisianne...". Yhdysvaltalainen FOX uutisyhtiö teki Yousefin uskoontulosta aikanaan reportaasin http://www.youtube.com/watch?v=u-glGufRIf8 Haaretz -lehdessä kerrotaan nyt melkoinen uutinen: Mosab Hassan Yousef myös toimi vuosien ajan Israelin turvallisuuspalvelun yhteyshenkilönä ennen kuin hän pakeni vuonna 2007 Yhdysvaltoihin. "Vihreä Prinssi" nimellä tunnettu informantti oli yksi Shin Bet turvallisuspalvelun luotetuimpia lähteitä ja hänen avullaan Israel kykeni estämään lukuisia itsemurhaiskuja muun muassa toisen intifadan aikana.
Yousef esti myös Israelin suunnitelman hänen isänsä salamurhaamiseksi.
http://2.bp.blogspot.com/-Q_UuoYYjTNg/TgWqSUVRspI/AAAAAAAAAGw/Au6Xp31xNXA/s320/1...
Mosab Hassan Yousef kohtasi Kristuksen. Hän auttoi useita vuosia Israelin turvallisuuspalvelua estämään lukuisia itsemurhaiskuja. Yousef pakeni Yhdysvaltoihin 2007 ja kuuluu kalifornialaiseen elävään seurakuntaan.
”Niin monet ihmiset ovat tietämättään hänelle velkaa henkensä,” Yousefin kirjassa nimellä kapteeni Loai esiintyvä yhteyshenkilö sanoi. ”Ihmiset, jotka ovat tehneet paljon vähemmän ovat saaneet Israelin valtion turvallisuuspalkinnon. Hän taatusti on sen ansainnut”.
http://ollihakala.blogspot.com/2011/06/mosab-hassan-yousef-hamasin-poika.html http://www.patmos.fi/blogi/?entityId=38 |
Vieras |
#112914.09.2011 22:58Hyvä että otetaan kantaa Israelin puolesta! Rukoukseni on että Herra siunaisi Israelin valtion ja sen rajat. Siihen kuuluu jakamaton Jerusalem. Meidät on oksastettu yhteen, uskovat ja Isarael, siksi se mikä koskettaa Israelia ja Jerusalemia, koskettaa meitä! |
Vieras |
#1130 Hallelujaa14.09.2011 23:08olen siunattu kun saan antaa patmokselle rahaa jota leo meller sitten voi kavaltaa.ihana ja siunattu on tv7 kun siellä ei jauheta mitään muuta kuin soopaa israelista. |
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
14.09.2011 23:24- Poiston ajankohta: 14.09.2011
- Poistamisen syy:
Vieras |
#113214.09.2011 23:31kannatettava tapa osoittaa olevansa paitsi länsimaisen demokratian, oikeudenmukaisuuden ja valtioiden tasavertaisuuden kannalla myös osoittaa uskovansa Israelin merkitykseen rauhan tuojana lähi-idässä, puhumattakaan siitä, että uskon Jumalan valinneen Israelin tärkeään osaan maailman historiassamme. |
Tiedoksi: |
#1133 Jo 126 valtiota on antanut tukensa Palestiinan itsenäisyydelle.14.09.2011 23:33Palestiinan suunnitelmilla jättää YK:n turvallisuusneuvostolle äänestettäväksi ehdotus maan itsenäisyyden tunnustamisesta jatkamalla samalla neuvotteluja Israelin kanssa, on laaja kansainvälinen tuki takanaan, kertoi Palestiinan autonomian johtaja Mahmoud Abbas puhuessaan tiistaina Kairossa. Hän sanoi, että jo 126 valtiota on antanut tukensa Palestiinan aloitteelle. Jos Palestiinann itsenäisyys tunnustetaan. YK:n uudesta jäsenmaasta joudutaan äänestämään YK:n turvallisuusneuvostossa, jossa USA voi käyttää veto-oikeuttaan. |
Vieras |
#113414.09.2011 23:33Kun annamme ensin Kunnian Jumalalle korkeuksissa niin maanpäälle tulee rauha. Näinhän enkelikuoro julisti paimenille Joulu yönä. |
Am Yisrael Chai |
#1135 Re: Hallelujaa14.09.2011 23:34
olen siunattu kun saan antaa patmokselle rahaa jota leo meller sitten voi kavaltaa.ihana ja siunattu on tv7 kun siellä ei jauheta mitään muuta kuin soopaa israelista.
VASTAUS: Onko mielesi nyt hyvä, kun sait valehdella Jumalan miehestä Leo Melleristä ja haukkua Jumalan kansaa Israelia???
Jos et sitä nimittäin tiedä vieläkään, niin Leo Meller ja Pirkko Säilä istuivat yli vuoden vankilassa 80-luvulla, koska käyttivät Patmoksen rahoja Raamattujen salaisiin kuljetuksiin silloiseen Neuvostoliittoon, jossa Raamatut ja kaikki uskonnot olivat ehdottoman kiellettyjä ja koko Neuvostoliitto oli ateismin ja kommunismin saastuttama tuolloin.
Jos silloin jäi kiinni Neuvostoliitossa Raamattu kädessä tai harrastamasta kristillistä toimintaa, oli seurauksena vähintään kidutus ja vankila, useinmiten kuolema.
Silloin oli N-liitossa maanalainen, erittäin salainen Jeesuksen seurakunta, jolle Meller ja Säilä salakuljettivat venäläisiä Raamattuja Suomesta.
|
Vieras |
#1136 Israelin lapset?14.09.2011 23:55Israelin lapset? Juutalaisessa koulussa uusi opettaja Goldblatt lopetteli päivän oppituntia. Oli normaali kysymysjakson aika. "Herra Goldblatt," mainitsi pikku Joe, "on yksi asia jota en ymmärrä." "Mikä se on Joe?" kysyi Goldblatt. "Tuota, Raamatun mukaan Israelin lapset ylittivät Punaisen meren, eikö niin?" "Oikein." "Ja Israelin lapset päihittivät Filistealaiset, eikö niin?" "Taas oikein." "Ja Israelin lapset taistelivat egyptiläisiä vastaan ja Israelin lapset taistelivat Roomalaisia vastaan ja Israelin lapset olivat aina tekemässä jotain tärkeätä, eikö niin?" "Aivan niin," myönsi Goldblatt. "Joten mikä on kysymyksesi?" "Se mitä haluan tietää, on," kysyi Joe. "että mitä aikuiset tekivät?" |
Am Yisrael Chai |
#1137 Re: Re: Re: Re: Re: Re:14.09.2011 23:59Jumala on SANONUT, että Israel on kompastuskivi KAIKILLE kansoille. Sinäkin kuulut kaikkiin kansoihin. Sinäkin loukkaannut Israeliin.
Sinä loukkaannut siihen, että he ovat ihmisiä, jotka ovat ilman Jeesusta, siis pimeydessä eikä valkeudessa. He sotivat sen ymmärryksen määrän mukaan. Anna heille anteeksi se, että he murhaavat siviilejä. Anna heille anteeksi se, että he "ennalta ehkäisevästi" vangitsevat ja pitävät vuosien vankeudessa tuhansia palestiinalaisia miehiä, naisia, ja lapsia. Anna heille anteeksi, että he käyttävät kiellettyjä sota-aseita. Anna heille anteeksi, että he tuhoavat palestiinalaisten asutuksia puskutraktoreilla, ja jos joku liikuntakyvytön ei ehtinyt ulos talosta, hän sai hautansa romahtaneen talon raunioihin. Anna heille anteeksi Irgun, Lehi, ja kaikki muut JUUTALAISET terroristijärjestöt. Anna heille anteeksi Deir Yassinin massamurha. Anna heille anteeksi Sabran ja Shatilan massamurha. Anna heille anteeksi Jeninin massamurha. Anna heille anteeksi kaikki kymmenet, kymmenet massamurhat. Anna heille anteeksi, että he murhaavat siviilejä, vanhuksia, naisia lapsia. Anna heille anteeksi, että he - edelleen dokumenttien mukaan - ovat jopa raiskanneet naisia ja lapsia.
VASTAUS: Minäkö loukkaantuisin omalle kansalleni sinun valheittesi tähden??? Sitäpaitsi Raamatun mukaan KOKO Israel tulee pelastumaan ahdistuksen ajan lopussa - He tulevat ottamaan kansakuntana Yeshuan Messiaakseen. Silloin me olemme kaikki yhtä Yeshuassa, Jeesuksessa Kristuksessa. Sinä olet muuten vastuussa Jumalalle jokaisesta valheesta, jota tuohon kirjoitit, mutta välitätkö sinä - Et. ennenkuin silloin kyllä kauhistut sydänjuuriasi myöten kun katsot Yeshuan tulisilmiin ja hän sanoo... Me kaikki tiedämme minkälainen kauhistuttava uskonto islam on ihan todella ja miten he jatkuvasti terrorisoivat Israelia. Nuo muslimi-terroristit ovat murhanneet israelilaisia ihan silmittömästi erilaisilla terrori-iskuillaan ja päivittäisillä pommituksillaan ja raketeillaan Gazasta Israelin puolelle. Juuri jäi kiinni se raaka muslimi-terroristi, joka murhasi kokonaisen suuren juutalaisperheen keskellä yötä heidän nukkuessaan, pikkuvauvakin oli silvottu puukolla aivan tunnistamattomaksia veriseksi läjäksi, samoin hänen pieni sisaruksensa, äiti ja isä oli murhattu heidän omaan sänkyynsä. Perheen isoin lapsi oli nähnyt komerosta kaiken ja päässyt pakoon ja on hirveät traumat päällä -koko perhe murhattu silmien edessä jonkun terroristimuslimin riivaajahenkien voimilla!!!
|
Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)
15.09.2011 00:12- Poiston ajankohta: 15.09.2011
- Poistamisen syy:
Vieras |
#1139 Yeshuan Herra Sebaotin sallimuksesta Israelin väestöä kohtaa vielä holokaustia suurempi kansanmurha15.09.2011 00:21#1137: Am Yisrael Chai - Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Vain 1/3 Israelin väestöstä pelastuu (sak.13:8-9)
Lainaus http://keskustelu.suomi24.fi/node/10093515#comment-51183727
------------- Luultavasti Jumala käsittelee kansansa ikäänkuin kahdessa vaiheessa. Ensin koko kansa puhdistetaan, jolloin 2/3 kansasta hävitetään. Sitten JÄLJELLÄOLEVA 1/3 pelastunee "KOKONAAN", eli kansanhävityksen jälkeen he viimein kääntyvät Jeesuksen puoleen kaikki.
Lisäksi Israel saa Jumalan lupaamat rajat, siis koko maa-alueen vasta juuri ennen tuhatvuotista valtakuntaa, tai vasta tuhatvuotisessa valtakunnassa. Silloin Jeesuksen morsiusseurakunta on jo temmattu ylös Herransa luo. Siunattu olkoon kansasi Israel, Jumala armahtakoon sitä kuten sekin muita kansoja armahtaa! |
Vieras |
#1140 Re: Re: Vain 1/3 Israelin väestöstä pelastuu (sak.13:8-9)15.09.2011 00:31Re: Re: Vain 1/3 Israelin väestöstä pelastuu (sak.13:8-9) |
Rakkaani on minun, ja minä olen Hänen Vieras |
#1141 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:15.09.2011 00:49#1137: Am Yisrael Chai - Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Kirjoitit: Sinä olet muuten vastuussa Jumalalle jokaisesta valheesta, jota tuohon kirjoitit
Joka ikinen sana ja lause on ristiintarkistetuin dokumentein todeksi todistettu, jokaikinen asia kommentissani on totta. Olen lukenut Israelin historiaa Raamatun lisäksi Temppelin tuhoamisesta nykypäivään asti, myös uusimpia historiatietoja, joita jatkuvasti tutkitaan, sitä mukaa kuin salassapidettyjä asiakirjoja avataan tutkijoille. Suosittelen lämpimästi myös juutalaisten uuden historian tutkijoiden kirjoihin tutustumista. Esim. sabrat Benny Morris, Ilan Pappe.
Jumalani, Taivaallisen rakkaan Isäni hyväksyntä, ja suloisista suloisimman Ylkäni Jeesuksen rakastavat silmät katsovat minua alati, eivätkä vain tuomiopäivänä. Pyhän Hengen virrat kumpuavat sisimmästäni alati. Joka päivä saan asua Hänen läsnäolossaan. :))
Kruunatkoon Yeshua ylivuotavalla rakkaudellaan ja hellyydellään myös sinut, ja parantakoon sydämesi haavat, niin ettei sinun enää tarvisisi uhkailla muita Jumalan kostolla, vaan että sinäkin saisit tuntea Yeshuan rakkauden sinua kohtaan! <3 |
Vieras |
#114215.09.2011 00:53VIHREÄ PRINSSI KOHTASI RAUHANRUHTINAAN (vihreä on Islamin väri) http://2.bp.blogspot.com/-Q_UuoYYjTNg/TgWqSUVRspI/AAAAAAAAAGw/Au6Xp31xNXA/s320/1... Mosab Hassan Yousef kohtasi Kristuksen. Hän auttoi useita vuosia Israelin turvallisuuspalvelua estämään lukuisia itsemurhaiskuja. Yousef pakeni Yhdysvaltoihin 2007 ja kuuluu kalifornialaiseen elävään seurakuntaan. ”Niin monet ihmiset ovat tietämättään hänelle velkaa henkensä,” Yousefin kirjassa nimellä kapteeni Loai esiintyvä yhteyshenkilö sanoi. ”Ihmiset, jotka ovat tehneet paljon vähemmän ovat saaneet Israelin valtion turvallisuuspalkinnon. Hän taatusti on sen ansainnut”. http://ollihakala.blogspot.com/2011/06/mosab-hassan-yousef-hamasin-poika.html http://www.patmos.fi/blogi/?entityId=38 |
Vieras |
#1143 ”kun pyhän kansan käsivarren voima on murrettu”15.09.2011 05:46Daniel 11 Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat. 2 Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen. 3 Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti. 4 Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy. 5 Ja minä, Daniel, näin, ja katso, siellä seisoi kaksi muuta, toinen virran tällä rannalla, toinen virran tuolla rannalla. 6 Ja toinen sanoi pellavapukuiselle miehelle, joka oli virran vetten yläpuolella: "Kuinka kauan on vielä näitten ihmeellisten asiain loppuun?" 7 Ja minä kuuntelin pellavapukuista miestä, joka oli virran vetten yläpuolella, ja hän nosti oikean ja vasemman kätensä taivasta kohti ja vannoi hänen kauttansa, joka elää iankaikkisesti: "Siihen on vielä aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa. Ja kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut, silloin nämä kaikki täyttyvät."
Sanonta ”kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut”, eli hurskaat on lopullisesti nujerrettu perustuu epävarmaan alkutekstiin. Septuaginta tulkitsee tämän pyhän kansan sortajan voiman loppuna. Mielestäni tämä aivan yhtä hyvin voitaisiin tulkita ”kun pyhän kansan käsivarren voima on murrettu”, jolla tarkoitetaan kansan ylpeyden ja omavoimaisuuden loppua. Tämä antaisi pidemmän eskatologisen näkökulman lähestyä asiaa.
http://www.kolumbus.fi/gematria/apsrk03.html
Katso, minä olen koetellut sinua ahdingon ahjossa. Jes.48:10. |
Vieras |
#1144 tuona aikana Israelin oman käsivarren voima murretaan15.09.2011 05:53
Se on oleva Israelin kansalle suuren ahdistuksen aikaa ja tuona aikana Israelin oman käsivarren voima murretaan (Sak.12-14). http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/27546_128804453830470_9080_n.jpg...
|
Vieras |
#1145 Vihollisen sotavoimat valloittavat Jerusalemin ja mahdollisesti muitakin Israelin alueita15.09.2011 05:56
Maailmanlaajuinen juutalaisviha tulee kohtaamaan lopun ajassa myös kansojen seassa asuvia israelilaisia, sillä Hesekiel kirjoittaa: "Se, mikä on tullut teidän mieleenne, ei totisesti ole tapahtuva - se, mitä sanotte: 'Me tahdomme olla pakanain kaltaisia, muitten maitten sukukuntain kaltaisia, niin että palvelemme puuta ja kiveä.' Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra: totisesti minä olen hallitseva teitä väkevällä kädellä, ojennetulla käsivarrella ja vuodatetulla vihalla. Ja minä vien teidät pois kansojen seasta ja kokoan teidät maista, joihin olitte hajotetut, väkevällä kädellä, ojennetulla käsivarrella ja vuodatetulla vihalla. Ja minä tuon teidät kansojen erämaahan, ja siellä minä käyn oikeutta teidän kanssanne kasvoista kasvoihin. Niinkuin minä kävin oikeutta isienne kanssa Egyptinmaan erämaassa, niin minä käyn oikeutta teidän kanssanne, sanoo Herra, Herra. Minä panen teidät kulkemaan sauvan alitse ja saatan teidät liiton siteeseen. Ja minä erotan teistä ne, jotka kapinoivat minua vastaan ja luopuvat minusta: muukalaisuutensa maasta minä vien heidät pois, mutta Israelin maahan he eivät tule; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra" (Hes.20:32-38).
Ne, jotka nöyrtyvät Jumalan tahtoon ja ottavat vastaan uuden liiton siteen Messiaan veressä ja kulkevat rukoillen, pääsevät Israelin maahan, niinkuin Joosua ja Kaaleb muinoin, mutta ne, jotka kapinoivat Jumalaa vastaan, tulevat tuhoutumaan kansojen seassa lopun ajan juutalaisvainoissa (Luuk.22:20; 4.Moos.32:10-13; Jer.31:7-9; Heb.3:7-4:2; Ap.t.3:22-26). http://www.nuoret.fi/data/kuvat/cache/lion_of_judah_lamb_of_god.jpg-272x300.jpg...
Jumala nöyryyttää omaisuuskansansa jäsenet sekä Israelin maassa että pakanakansojen seassa ja vain Messiaalle kuuliainen jäännös jää jäljelle (Sef.2:7-9; 3:12-20; Jes.11:11-16; 28:5; Jer.6:9; 31:7-9; Hes.6:8-10; Sak.8:11-13).
Vanhan, lihan käsivarteen ja USA:n supervallan apuun nojaavan Israelin, on kadottava, jotta uusi hengellinen, Jumalan apuun ja Messiaan pelastukseen turvaava Israel, voisi tulla tilalle (Jes.31). Siksi Jumala sallii kaiken tämä
|
Vieras |
#114615.09.2011 06:18 |
Ei aivopesty |
#1147 Re:15.09.2011 09:44Pimeetä porukkaa kaikki "tosiuskovaiset" hörhöt uskontokunnasta riippumatta. Järkyttävää! Juutalaisilla/Israelilaisillako on muka Jumalan lupa ja erioikeus tehdä mitä tekevät, ja sitäkö ei saisi arvostella? Ajatelkaa omilla aivoilla ja rehellisesti! |
Vieras |
#1148 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:15.09.2011 09:51#1141: Rakkaani on minun, ja minä olen Hänen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hohhoijjaa. Ei Jumalaasi ole olemassa. Sinä olet vain harhainen ihmminen, joka aiheuttaa viattomille sivullisille vahinkoa. Vahinkoa, jonka jokainen selväjärkinen välttäisi. |
Vieras |
#1149 Re: Re: Hallelujaa15.09.2011 10:02#1135: Am Yisrael Chai - Re: Hallelujaa Noinhan sen meller haluaa tulkita. Vähän erilasita infoa on Helsingin Sanomissa (rahan ahne ja sepalus ei ole pysynyt kiinni):
| ||
Vieras |
#1150 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:15.09.2011 10:05#1141: Rakkaani on minun, ja minä olen Hänen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Siunaa Jumala Israelin ja Yhdysvaltojen tekoja!.
Israeli military strikes Gaza
Palestinian medical workers carry a wounded child into a hospital at Beit Lahia in the northern Gaza on March 1, 2008. Israel attacked with a land operation and a surge of air strikes, killing at least 46 Palestinians.
http://1.bp.blogspot.com/_XqC3BwcS9Zo/SdC93EdeeQI/AAAAAAAAA14/QMyRajb98XE/s400/c... Ali Ismaeel Abbas, the boy above, is a victim of cluster bombs dropped on Baghdad. The image is taken from Jefooi. Human Rights Watch said it was appalled the U.S. military could have dropped cluster bombs in civilian areas of Baghdad, an act it described as a possible violation of international law. |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
101483 Luotu: 27.09.2024
Vetoomus moottoripyöräkerhojen kieltämistä vastaan.
2704 Luotu: 01.12.2024
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
1808 Luotu: 12.12.2024
Säilytetään Kokkola-lisä!
1246 Luotu: 03.12.2024
Kurun Hirsilinna säilytettävä
778 Luotu: 30.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
15801 Luotu: 15.07.2023
Forssan sairaalan palvelut turvattava
3995 Luotu: 21.11.2024
Vetoomus Keskolle Tarvasjoen K-kaupan vuoksi!
588 Luotu: 13.12.2024
Hollolan musiikkiluokkien tulevaisuus on turvattava!
507 Luotu: 13.12.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
6006 Luotu: 02.11.2024
Kansalaisadressi Ei kaivosta Rautavaaralle
373 Luotu: 13.12.2024
Neitoperhon päiväkodin toimintaa jatkettava
370 Luotu: 18.12.2024
Vaadimme raudanpuutteen tunnustamista sekä tasa-arvoista hoitoa
15859 Luotu: 20.10.2022
Säilyttäkää Bölen luonnonmetsä Kotimetsä 2 -alueella - Bevara Böles naturskog på Hemskog 2-området
354 Luotu: 01.12.2024
Sallitaan asuntojen vuokraus matkailijoille!
623 Luotu: 24.11.2024
Lämmöt päälle Nälkälinnanmäen vanhaan kirjastoon!
333 Luotu: 02.12.2024
Keskuspuisto on luontoa ja ulkoilijoita varten! Ei ympäristön ja alueen pilaavaa likaisen lumen vastaanottopaikkaa Keskuspuistoon!
317 Luotu: 10.12.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
3268 Luotu: 07.10.2024
Maksamaan saariston tiet kuntoon!
292 Luotu: 30.11.2024
Rajamäen koulun 6. luokkien hallinnollisuus alakouluun
289 Luotu: 06.12.2024