Me vastustamme ihmiseen asetettavaa VeriChip ym valvonta ja maksujärjestelmää

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

02.03.2015 07:26

Mara

#127 Pilkunviilaajat

02.03.2015 10:13

On se erikoista kun kiinnitetään ulkoasuun huomiota eikä muka ymmärretä asiaa. Täytyy olla AKATEEMISESTI kirjoitettua ja jne.

Jokainen jolla on vähänkin maalaisjärkeä tajuaa mistä on kysymys. Yli 2000 ihmistä on ymmärtänyt mistä on kysymys vaikka ei ole pilkut ja välimerkit kohdillaan

Jos sinä olet hukkumassa ja joku heittää köyden sinulle,, niin alkaatko arvostelemaan millainen köysi on ,etkä ota köydestä kiinni ? Voi pyhä yksinkertaisuus sanon minä

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

02.03.2015 10:44

Marko Latvakoski
Adressin tekijä

#129 Re: Re: Pilkunviilaajat

02.03.2015 10:52

#128: Minä - Re: Pilkunviilaajat Jos arvostelee niin pitäisi uskaltaa edes laittaa omalla nimellä

Ottakaa minun puolestani siru itseenne . Tämän ymmärtää jokainen joka nöyrtyy ylpeydestään

Mutta näitä ylpeitä ja viisaita ei tämä kiinnosta

Monet ymmärtävät jotka haluavat ymmärtää. Tässä on vain ylpeys takana ja monet ylpeät kerran ottavat pedon merkin itseensä koska eivät nöyrry Jumalan Sanan edessä

Marko Latvakoski
Adressin tekijä

#130 Onneksi on vielä järkeviä ihmisiä olemassa

02.03.2015 10:54

Onneksi on vielä järkeviä ja nöyriä ihmisiä jotka eivät takerru muotoseikkoihin vaan ymmärtävät mistä on kysymys

Marko Latvakoski

#131 Valittajat yhteys adressintekijään

02.03.2015 11:23

Te jotka valitatte , niin olisi oikein jos ottaisitte yhteyttä minuun adressin tekijään eikä täällä arvostella ilman omaa nimeä. Jos on parannusehdotuksia , niin laittakaa sähköpostia

En tiedä sitten miksi toiset ovat ymmärtäneet asian eivätkä ole takertuneet adressin muototekijöihin vaan ovat allekirjoittaneet ?

Vieras

02.03.2015 13:37

Hei, trollit ja turhan valittajat! Miksi ylipäätään olette täällä? Ottakaa toki siru, sillä ei mikään laki eikä muu normi pakota kuuntelemaan täysjärkisten ja selväpäisten puheita...paitsi että monesta tyhmyyksissä, lapsellisuuksissa, mielenhäiriössä tai juovuspäissään tehdystä asiasta saa maksaa luonnossa. (Jos oikein arvaan, niin ilmeisesti äänestitte EU:llekin kyllä loppuvuonna 1994 vai kuinka?)

Raid

#133 Re:

02.03.2015 14:33

#132: -  

Varmaan on Eu.n puolestapuhujia ja uuden maailmajarjestyksen lumossa. Nama valittajat

Jeesus tulee pian !

#134 Älkää ottako pedonmerkkiä älkää kumartako petoa !!! Se on sinetti helvetin kadotukseen

02.03.2015 15:49

Jos Jumalan Seurakunta on lähtenyt pois maan päältä kun tämä adressi jatkuu ja viedään eteenpäin, niin älkää ottako pedonmerkkiä älkääkä kumartako petoa . Raamattu varoittaa tästä

Ilmestyskirja:
13:1 Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
13:2 Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
13:3 Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
13:4 Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
13:5 Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
13:6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
13:7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
13:8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
13:9 Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
13:10 Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
13:11 Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
13:12 Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
13:13 Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
13:14 Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Ilmestyskirja:
14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
14:2 Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
14:3 Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
14:4 Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
14:5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
14:6 Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
14:7 Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet."
14:8 Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat."
14:9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
14:13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

Jaasua

#135 Kaikki Microchipsit eivät ole pahasta

02.03.2015 16:20

En kannata mikäli Broadway Chips kuuluu vastustuksenne alaisuuteen.

Iso Veli valvoo meitä sirun myötä 24h

#136 Re:

02.03.2015 17:02

#11: -  

Wau, erinomainen näkökulma, enpä ole tullut aatelleeksi. Kiitos!

Minne menossa?

#137 Ajattelemisen aihetta

03.03.2015 00:19

Messiaan tulemus on hyvin lähellä, samoin sirun ja antikristuksen aika. 

-Very few will enter Rapture - learn how to prepare yourself (Kingdomwarriorscom 10.1.2012)

(Vain harvat pääsevät mukaan Tempaukseen = Jeesuksen tullessa noutamaan Pyhän Morsiusseurakuntansa).

- Best video of Heaven, Hell and Angels that I've seen (DivineRevelationsSpiritlessons 5.5.2011)

(Pastorille näytettiin Taivas ja Helvetti, kuolemanrajakokemus)

- Ex-ateisti professori kertoo kuolemanrajan takaisesta paluustaan (Kaidalle tielle 16.6.2011)

Suomennos mukana.

Videot löytyvät you tubesta.

Sirun ottajat eivät pääse Taivaaseen. He ovat Paholaisen omia. Jokainen tekee valintansa itse. Kuoleman jälkeen ei valintaa voi enää muuttaa.  Siitä alkaa IKUISUUS. 

Vieras

04.03.2015 12:12

Kuinka paljon meitä siis pitää päästä valvomaan?? Muutenkin joka kadunkulmassa Illunsilmiä valvomassa kansalaisten normaalia elämää.
Toteutuu vaan

04.03.2015 19:11

Eipä tartte raamattua arvostella kun toteutuu näinkin selvästi.

Ilm.13...  

15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.

16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,

17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

kansaa lämmitellään kuin sammakkoa pannulla, hitaasti mutta varmasti. Ensin hienona keksintönä joka vapauttaa käteisestä ja korteista ym. ja sitten se onkin ainut vaihtoehto..! Aivan kuin Isis ja Islam..

Vieras

05.03.2015 10:38

RAAMATTU KIELTÄÄ EHDOTTAMASTI TÄMÄN SIRUN KÄYTÖN IHMISESSÄ.
Raid

#141 sirua ei kannata ottaa myöskään terveyshaittojen takia

05.03.2015 13:24

On ttehty tutkimista ja epäillään, että sirujen käyttö on aiheuttanut eläimissä syöpäkasvaimia. Jokainen jolla on vähänkin maalaisjärkeä ymmärtää ,että tälläisen johteen ja antennin liittäminen sisään ihmiseen varmasti aiheuttaa ongelmia ihmisen ruumiissa. Jatkuva liikenne joka kulkee ruumiimme kautta. Antenni sirun sisällä. Mitä kaikkea se voi aiheuttaa.

Minulla menee raja tässä. Maksukortit ja muu tekniikka vielä menee. mutta kun ihmisen ruumiisen sisälle asennettaan tälläinen siru joka johtaa suureen valvontakoneistoon ja tietokoneeseen jossa on kaikkien ihmisten tiedot kerätään. Vapaus on silloin lopullisesti menetetty ja orwellilainen maailma on todellisuutta

http://fi.wikipedia.org/wiki/Isoveli

Me emme halua tälläistä totaalista valvontayhteiskuntaa ja maailmaa

Vieras

06.03.2015 08:18

Ehdottomasti vastustan

Vieras

08.03.2015 18:32

Skriv under här. Detta vill vi inte ha.
asdcasd

#144 sdvsdv

09.03.2015 07:16

MITÄ SITÄ TÄÄLÄ HYÖVÄÄ vastustaa sanallisesti. Draamattu sanoo että semmonen tulee ja sillee. Valinta tai valitsematta jättämienn pitää kuitenkin tehä myös ihan konkreettisesti, ellei sitten käy niin että täältä tempautuu pois se pyhien valiosakki, jonka jälkeen piru pääsee esteettä meuhkaamaan Jeesukseen näkyvään paluuseen asti. Tai millainen lienee se lopun ajan tapahtumien kässäri sitten, siitä on muutamanlaisia käsityksiä

anv

#145 oikeudet

10.03.2015 16:07

Hesekiel 13:18. ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja! Toisia sieluja te pyydystätte minun kansaltani pois, toisten sielujen annatte elää omaksi eduksenne.

Onkohan siru ristiriidassa signaali lakien kanssa, suoja lakien kanssa, viranomais lakien kanssa, sotilas lakien kanssa? pitääkö yhden promillen kansalaisista jotka haluu olla cyborgeja pakko siruttaa loput ja muuttaa koko perustus laki suojatakseen asekehitystä ?

Vieras

17.03.2015 17:26

Kyllä se toisaalta olisi varmaan mukavaa olisi kulkea siru päässä. Löytäisi kännykällä missä juuri nyt on?

Vieras

20.03.2015 04:39

Vastustan manipulointiamme.

Vieras

21.03.2015 21:32

Koska kulttuurissamme ei ole vapauden kunnioitusta hallinnossamme hallituksesta alas saakka.

Vieras

21.03.2015 21:33

Koska kulttuurissamme ei ole vapauden kunnioitusta hallinnossamme hallituksesta alas saakka, on adressi paikallaan.
Ostaja

22.03.2015 10:14

Tuollainen VeriChip olisi kyllä ihan hiton kätevä tapa maksaa ostoksia :)