Pataljoonaan uusi johtokunta!!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pataljoonaan uusi johtokunta!!.

-mika

#1 Nytkö jo?

04.09.2014 10:05

Eikös pataljoonalle valittu juuri kesällä uusi hallitus? Voisi heille antaa kunnon näytön paikan, kun tosipelitkään eivät ole vielä alkaneet, ennen kuin ruvetaan vaatimaan vaihdoksia.

En tiedä sitten kuinka paljon nykyiset hallituksen jäsenet ovat olleet pataljoonan toiminnassa mukana aikaisemmin mutta kumminkin vaihdoksia on hallituksen kokoonpanossa tapahtunut.

Suvi Rouhikko

04.09.2014 11:10

Täällä adressissa on ainakin 2 tekaistua allekirjoitusta kuudesta! Itse en ainakaan ole allekirjoittanut!

Niko Ahonen

#3 Re:

04.09.2014 11:16

#2: Suvi Rouhikko -  Täällä adressissa on ainakin 2 tekaistua allekirjoitusta kuudesta! Itse en ainakaan ole allekirjoittanut!

Ja yksi nimi, joka on poistettu välistä (5.) oli Jorma Uotinen...

Suvi Rouhikko

04.09.2014 12:10

Pertti Neumannkin jo allekirjoittanut. Tää ylittää jo mun rajani! Me sentään kirjoitellaan omilla nimillä.

Helmiina Lautamäki

#5 #4

04.09.2014 12:13

En ole allekirjoittanut tätä, on mukavaa  lukea allekirjoittaneensa adressin jota ei ole edes lukenut... 

Patajätkä

04.09.2014 12:37

Luuletteko olevanne maailman ainoat ihmiset joilla on teidän nimenne? Varmasti löytyy monia samannimisiä pässit!

Suvi Rouhikko

04.09.2014 13:29

Selvennys: Rouhikko on sukunimenä 24 henkilöllä ja kaikki samaa sukua. Toista Suvia sieltä ei löydy!

Tyrion

#8 Re: Nytkö jo?

04.09.2014 14:03

#1: -mika - Nytkö jo? 

Aika tarkkaan samat naamat ja sama porukka siellä on. Joku naama voi vaihtua toiseen, mutta sama meininki pysyy. Se on ymmärtääkseni yksi syy koko adressiin.

Sinänsä kyllä täysin suolesta että jengi ei laita omiaan nimiään ja heittelee joitakin pelleilynimiä-

tintti huominen

#9 SUVI!

04.09.2014 15:27

SUVI ROUJIKKO!!

MIxei tunetut porilaiset kulttuuri vaikuttajat jorma uotinenja pertti nipa noiman saa ilmoittaa mieli pidettää pataljoonan hallituksest ei tää o mikää pohjois korea tää o PORI!!!!!! ei tää o mikää häpi häpi rauma mis kaikil o kivaa ja hyväs henges tehää kevät juhla liikkeit tää o PORI jumalauta!!!! Luulekste et esimerkiks todelliset lekendaariset pata sydämmet kute ketola vellu tai korpi salo jari tai peltose pasi o tyytyväisii tähä tän hetkisee tunnelmaa isomäes???????? VOIN KERTOO ET EI OO mun hyvän kaverin isä tuntee vellu ja se o sanonu et ei uskois et tää paikka o isomäki ku meininki o ku nakkila kirkos!! NYT JOTAI ROTII TÄHÄ TOUHUU!!!!!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

04.09.2014 15:59

KK

04.09.2014 16:50

Tosi yllättävää että Suvi Rouhikko on täälläkin kertomassa kuka saa kirjoittaa ja millä nimellä...

Joonas Nieminen

#12 Re:

04.09.2014 19:22

#11: KK -  

onko nyt noin katkeroitunut kun hyvästä syystä eiliset kommentoinnit/henkilökohtaisuudet kitkettiin pois 

sosiaalisesta mediasta. Monesti (jos nyt oikein ymmärän henkilön nimimerkin KK takana) pyysit ihmisiä katsomaan

peiliin. Olisiko nyt itsellä sen paikka? Onhan tämä jo vähintäänkin naurettavaa. Allekirjoituksen pystyy toki kuka 

vaan tekäisemään, mutta eikö edellinen viestisi ole jo lapsellinen.

Ennen kuin pääset mainitsemaan niin kyllä itselläkin kytköksiä pataljoonaan, eikä minulla ole myöskään tarvetta

piileskellä naisten selän takana "turvassa"

Jari Korpisalon jenkkisiili

04.09.2014 20:10

Toki kyseinen KK on helppo myös lavastaa ottamalla nimimerkikseen KK. Ettei vaan olisi Pataljoonan AGITAATTORI-osasto liikkeellä nyt...

KK

05.09.2014 05:33

Niin kauan kuin Suvi Rouhikko on Pataljoona pj:nä ollut, on hän nassuttanut samoista asioista. Aina hän on se jota puhutellaan väärin, itse asialla ei ole koskaan merkitystä. Loistava tapa tietysti kieltää kaikki itseensä kohdistuva arvostelu.

Ja sinä Nieminen edustat muuten samaa porukkaa. "Taitaa vaan ottaa päähän kun kengittiin pois"... ja nönnötinöö. Minä tiesin ryhmään kirjautuessani että minä siellä montaa tuntia ole kirjoitinpa sitten niin näin. Ja itse sisällöistä voi jokainen tehdä omat johtopäätöksenä. Tämä Pataljoonan pikku piiri koostuu ihmisistä jotka ovat kaikesta samaa mieltä ja jos siihen piiriin menee sanomaan jonkun väärän asian, piiristä lentää pois. Se on nähty asia eikä minua harmita yhtään etten kuulu ko. porukkaan.

Kyllä, olen katkera Pataljoonalle mutta ei siihen ei yksi facebook - rähinä vaikuta. Olen päinvastoin iloinen siitä että pääsin pienessä mittakaavassa näyttämään mitä sakkia siellä on. Hyvää palautetta on nimittäin tullut niin foorumeilla kuin yksityisestikin.

-mika

05.09.2014 06:53

Pahalta kyllä kuulostaa nämä jutut pataljoonan johdon kritiikin sietokyvystä..

Mutta siellä johdossa taitaa olla sellaiset joilla on aikaa ja halua pyörittää tällaista yhdistystoimintaa, hankalaa on vaihdoksia tehdä jos hallitukseen ei ole muita pyrkijöitä kuin samat vanhat. Ja vaikka ehdokkaita olisi ollutkin enemmän niin pataljoonan vuosikokous nämä nykyiset on valinnut.

Itse en ole sen kummemmin seurannut näitä kannattajien vääntöjä, minulle tärkeintä on Ässien väännöt.

Tyrion

05.09.2014 07:55

Niin, kyllähän Pataljoonan hallitus on toimeensa ihan äänestämällä valittu joten sikäli pulinat ovat turhia. Näkisin kuitenkin että adressin tarpellisuus liittyy siihen että oikeasti hyvin harva on Porissa tyytyväinen Pataljoonan toimintaan. Jotakin pitäisi tehdä ja sen jonkin tekeminen olisi periaatteessa jopa helppoa, mutta tuntuu useimmat nurisevat asioista toisilleen tekemättä kuitenkaan itse mitään ja se on sääli. Kyllähän Pori ansaitsisi paremmin toimivan kannattajayhdistyksen eikä tällaista pelleilyä.

raumlai

05.09.2014 10:08

pataljoona pataljoonaaaaaa, pataljoona pataljoonaaaaaa, missä oletteeee ei kuulu eikä näyyyy

MJ

12.09.2014 08:26

Eikö Pataljoonan hallitus ole hyvin sama kuin viime vuotena? Johan heillä on ollut tilaisuutensa näyttää. Tunnelma katsomossa on laskenut, vierasmatkojen määrä vähenee, saatavat edut vähenevät koska Ässät eivät saa Pataljoonasta mitään hyötyä.

Samaa mieltä muutaman muun kanssa S. Rouhikon kommunikaatiokyvystä - tai halusta. Kaikesta saa puhua, kunhan se on kehuvaa ja hänen määräämällä tavalla (Facebook).

Mikäli Porissa olisi todellista halua kannattajakulttuurin kehittämiseen, S. Rouhikko perässäseuraajineen olisi lentänyt aikaa sitten toppatakkimereen. Mutta kun halukkaita ei ole, niin tehtävään valittiin paras saatavilla oleva kandidaatti.

Olematon porukka, itse protestoin toimintaa vastaan olematta jäsen ja maksamalla täyden hinnan kausikortista. Ihan periaatteesta.