Pataljoonaan uusi johtokunta!!

KK

/ #14

05.09.2014 05:33

Niin kauan kuin Suvi Rouhikko on Pataljoona pj:nä ollut, on hän nassuttanut samoista asioista. Aina hän on se jota puhutellaan väärin, itse asialla ei ole koskaan merkitystä. Loistava tapa tietysti kieltää kaikki itseensä kohdistuva arvostelu.

Ja sinä Nieminen edustat muuten samaa porukkaa. "Taitaa vaan ottaa päähän kun kengittiin pois"... ja nönnötinöö. Minä tiesin ryhmään kirjautuessani että minä siellä montaa tuntia ole kirjoitinpa sitten niin näin. Ja itse sisällöistä voi jokainen tehdä omat johtopäätöksenä. Tämä Pataljoonan pikku piiri koostuu ihmisistä jotka ovat kaikesta samaa mieltä ja jos siihen piiriin menee sanomaan jonkun väärän asian, piiristä lentää pois. Se on nähty asia eikä minua harmita yhtään etten kuulu ko. porukkaan.

Kyllä, olen katkera Pataljoonalle mutta ei siihen ei yksi facebook - rähinä vaikuta. Olen päinvastoin iloinen siitä että pääsin pienessä mittakaavassa näyttämään mitä sakkia siellä on. Hyvää palautetta on nimittäin tullut niin foorumeilla kuin yksityisestikin.