homot ja Arkkipiispa KARI MÄKINEN

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista homot ja Arkkipiispa KARI MÄKINEN.

Vieras

#1 Feikki?

15.07.2014 16:13

Tällaiset saattavat hyvinkin olla homofiilien itsensä laittamia feikkejä, joilla halutaan saada homovyörytykseen nuivasti suhtautuvat näyttämään tyhmiltä ja väkivaltaisilta.
miten olis ilman sukupuolielimiä ja pappeja

#2 Ne on vaan homoja ja leipäpappeja,joille on pelkkä maallinen tärkeintä

15.07.2014 18:19

Niin ne vaan homot ja lespot leviävät, täytyy vain toivoa ja rukoilla, että luoja aikanaan hävittäisi ne kaikki pahantekijät pois.Kumpi on vahvempi saa-tana vain luoja, nythän näyttää siltä, että saa-tana on vahvempi ja se joka vie kaikki mukanaan.

Vieras

#3 Re: Ne on vaan homoja ja leipäpappeja,joille on pelkkä maallinen tärkeintä

15.07.2014 18:34

#2: miten olis ilman sukupuolielimiä ja pappeja - Ne on vaan homoja ja leipäpappeja,joille on pelkkä maallinen tärkeintä

ongelmaan varmaan löytyisi ratkaisu,ei puhuttaisiin enää vähemmistöistä tai suvaitsevaisuudesta,sehän on nykyisin ollut puhutuinta,eipä mitään muuta juuri ole osattukaan puhua,kuin lisäksi suojelusta,soiden ja luonnon tasapainosta,sekä ilman saasteista,joita on ollut iät´kuut´päivät.

niin nykyisinkin

#4 Kirkon harha opit...

17.07.2014 17:04

Politiikkakin pyörii näköjään nykyisikin vielä homojen ja vähemmistöjen ymprillä.Halosen aikana se nousikin aivan huippuunsa Setan puheenjohtaja=homot,lespot, seksuaaliväemmistöt ja Haviston Pekka toi presidentti edokkaanakin ollessaan homoille kasvotkin,kuten Katainen kehaisi antaneensa tuipaketeille kasvonsa.
Näin se maailma kehittyy, kuten sanonta kuuluu.Ennenvanhaan tälläiset urhot olsivat kuuluneet mielisairaalaan tai linnan.
Elina

#5 Vitsi?

03.12.2014 16:18

Joo, itsellänikin heräsi fiilis, että onko tämä vitsi? Kukaan jonka tiedän vastustavan homoliittoja jne. ei ajattele noin agressiivisesti. Todella epäkristillistä!

Jumala rakastaa myös homoja mitä suurimmalla rakkaudella, vaikka tuomitseekin homoseksuaalisuuden toteutuksen.