KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Asiakirjat nähnyt
Vieras

#742 Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

02.02.2011 12:49

#738: Itä-Suomi - Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi 

 

Hallitus piti kokoustaan kuun vaihteessa ja siellä tapahtuneiden ehdotusten perusteella kannattaa lahjoittajan seurata tarkkaan mitä Kanervo niille on suunnitellut. Olen huolestunut. Kissoja niillä ei ainakaan noilla suunnitelmilla tulla auttamaan lähiaikoina. Tule kuulemaan näistä vuosikokoukseen. Kanervo muista, että hallituksen päätökset ovat julkisia asiakirjoja jäsenille! Ennen olin sitä mieltä, että Tertun toiminta on vähintään moitittavaa. Nyt erään toisen seikan vuoksi se on muuttunut rikolliseksi. Tulet Terttu Kanervo jäämään kiinni siitä ja olet nyt viimeistään polkusi valinnut! Minulla ei ole sinua kohtaan enää TIPPAAKAAN kunnioitusta. Tulen julkaisemaan kaikki näytöt sinua vastaan kun työ on valmis ja todisteet kasassa. Perättömiä kun en ole tähänkään asti kirjoittanut. Et voi tähän kiukuta kunnianloukkaus puheilla sen jälkeen, etkä olekaan, koska tiedät nämä asiat tosiksi. Tämä kannattaa pistää mieleen Kanevon kannattajienkin. Kyllähän omaa asemaa voi puolustaa, mutta mitkä tahansa keinot EIVÄT OLE LAILLISIA. Temppusi rinnalla mummottelu ei ole mitään. Jäsenten kannattaa varautua ÄLLISTYTTÄVÄÄN totuuden muutteluun asioidessaan Kanervon kanssa. Tai tiedättehän te jo tästä. Onhan niitä adressissakin jo kumottu. Viisas kysyy mielipiteen tapahtumista toisaaltakin. 2006 vuoden perusteella osasin jotain odottaa, mutta rikollisuudet on sitten jotain aivan uutta sinultakin. Uskomattominta, että valitsit tälläisen polun sen sijaan, että olisit vain perunut virheesi. Pöyristyttävää!

Vastaukset

Vieras
Vieras

#748 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

2011-02-02 14:07:01

#742: Asiakirjat nähnyt - Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi 

 Oletpa sortunut uhkailuun ja se on taas ihan toinen juttu..