KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#748 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

02.02.2011 14:07

#742: Asiakirjat nähnyt - Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi 

 Oletpa sortunut uhkailuun ja se on taas ihan toinen juttu..

Vastaukset

Vieras
Vieras

#749 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

2011-02-02 14:13:15

#748: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi 

Tota tota, missäs kohtaa tuossa oli uhkailua?

Kirjoittaja ilmoittaa, että faktoja on ja ne tuodaan julki. Piste.

Asiakirjat nähnyt
Vieras

#750 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

2011-02-02 14:48:55

#748: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi 

Uhkailua on sellainen, missä uhataan tehdä jotain jos toinen tekee jotain. Ja tällä kieltää tätä tahoa toteuttamasta tekonsa. 

Minä puolestaan olen luvannut tuoda totuuksia julki jokaisesta epämääräisesti kirjoitetusta jutusta. Se on vastavuoroisuutta.  Kehoitan koko ajan vuoropuheluun, mutta vain tosi asioilla ja muulla kuin mustamaalaamisilla. Jos julkaisukelpoiset yleiseen tietoon kuuluvien TOSIEN asioiden esille tuonti koetaan uhkailuna, se kertoo minusta sen, ettei tämä taho ehkä halua totuutta julki? Jos todellakin tämä koetaan uhkailuksi, niin ei sitten mitään muuta.. HUH HUH..

 Tähän adressiin kehoitan jokaista ihmistä kirjoittamaan faktansa, jotta niitä voidaan verrata. Faktoiksi kelpaa paperit, päätökset ja sanotut asiat, minkä voi vähintään kaksi ihmistä vahvistaa. NÄILLÄ säännöillä minä toimin. Onko uhkailusta jotain näyttöä. Muutakin kuin sinun mielipiteesi. Voin toki vääntää asian rautalangasta. Hyvässä hengessä, ettet tunne että sinua ahdistellaan tottakai. Olen jopa antanut luvan herjata minua, jos tuntee siihen olevansa oikeutettu. 

'Tälläisiä kirjoituksia vain on vastapuolella vähän. Vain näitä vihjailuja: "se on ihan toinen juttu", "Samoin teitä tullaan aikanaan syyttämään KUNNIANLOUKKAUKSESTA oikeudessa!", " Tunnen ja tiedän enempi kuin arvaatkaan, jo ammattinikin takia" . Se on minusta uhkailua.