VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

vaeltaja

29.01.2013 17:51

Eagle one on siis hyvin teknologisten asioiden asiantuntija. Mikä tekee hänestä sitten meidän sivukylien asukkien asiantuntijan ja ohjaajan, sillä meillä on vuosisatojen kokemus hallussa.En usko tämän alan asiantuntijoiden tutkimuksiin, vaikka mulla muuten on tuttuja siellä yliopistossa. Maailma ja ihmisten oikeudentaju on muuttunut siihen suuntaan että ihan pelottaa tulevaisuus eniten nuorten kannalta. Näin toimittiin jokin aika sitten tuolla itänaapurissa. Oikeata rikollisuutta on pilvinpimein, mutta poliisit juoksee sudenraatoja etsimässä pitkin metsiä.Jaksan kun oikein ponnistan uskoa että järki voittaa, ja vieläpä laillisin keinoin, mutta saas nähdä. Kaikkien kannattaa olla yhteydessä omiin kansanedustajiinsa, sillä sieltähän se lähtee. Se on ihan sama onko PS vai muu puolue, sillä asiain tilauksesta ne puolueet syntyy.

Vastaukset

Vieras

#5155 Re:

2013-01-29 18:21:53

#5154: vaeltaja -

No tuo kotka numero yksi (onkohan nainen nimestä päätellen) sivuaa satojen vuosien maalaisten kokemuksen vain nimittämällä maalaiset junteiksi.....

Eagle One

#5160 Re:

2013-01-30 07:44:39

#5154: vaeltaja -

Vaeltaja kyselee, että,"Mikä tekee hänestä sitten meidän sivukylien asukkien asiantuntijan ja ohjaajan, sillä meillä on vuosisatojen kokemus hallussa".

Lueskelin taaksepäin ja huomasin Vaeltajan outoja kommentteja mm. nimimerkille Peloton. Oudosti hän Vaeltaja veti mutkia suoriksi niistäkin.

Omasta puolestani voin kertoa, että olen aika lailla sukulaissielu "Pelottoman" kanssa. Olen maaseudun asukas ollut AINA.  Ja pysyn, vaikka henkensä puolesta täällä saa pelätä, kun ei lähde mukaan susientappajien kinkereihin. Eri mieltä oleva käsitetään uhkaksi paikallisille susien tappajille ja heidän perheilleen. Mutta pois en lähde.

Luuleeko Vaeltaja eläneensä jo vuosisatoja? Onkoa sukusi todellakin elänyt aina maaseudulla ja pelkästään kotoisin Suomesta?

Katson, että minulla on ihan tasapuolinen oikeus keskustella täällä ilman, että minut leimataan kaiken maailman nimityksillä ja samaistetaan milloin minkäkinlaiseksi tyypiksi ihan vaan mielipiteideni vuoksi.

Siispä ajattelin heittää takaisin ja katsoa, "kalahtaako kalikka". Ja kalahtihan se. Nimitykset "persu" ja "perusjuntti" sai jonkun vastaamaan nimeensä.

Nyt sitten jo insinööriyskin on jo huono juttu! Sitä ei pelasta se, että insinööri on maalainen ja ikänsä luontoa, retkeily ja erävaellusta harrastanut.