Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Kommentoitu viesti

Vieras

#1779 Re: Re: Re: Re: Re: Ei lasta musiikkiluokalle

21.01.2013 16:16

#1774: - Re: Re: Re: Re: Ei lasta musiikkiluokalle 

Ei, vaan vanhempi, jonka lapsi oli ollut aikoinaan musiikkiluokalla. Naurettavaa tuo esimiesten jatkuva syyllistäminen, ihan yhtä naurettavaa kuin Anne-Juri-Ritva, Ritva-Anne-Juri hokeminenkin. Ei kuulosta minusta kovin vakuuttavalta, kun muita syyllistetään. Kyllä irtisanottu on itse soppansa keittänyt. Ei sitä soppaa ole keittänyt Nummela, Swaljung, Käräjämäki tai kukaan muukaan. He eivät ole vaan sietäneet sitä mitä ei olisi pitänyt sietää kenenkään muunkaan. Mielestäni olivat erittäin rohkeita vaikka varmasti tiesivät mitä odottaa.

Vastaukset

Vieras

#1781 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ei lasta musiikkiluokalle

2013-01-21 23:31:31

#1779: - Re: Re: Re: Re: Re: Ei lasta musiikkiluokalle Mielestäni olivat erittäin rohkeita vaikka varmasti tiesivät mitä odottaa.

Epäilen vahvasti etteivät tienneet.

Vieras

#1782 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ei lasta musiikkiluokalle

2013-01-22 09:02:51

#1779: - Re: Re: Re: Re: Re: Ei lasta musiikkiluokalle

Kyllä irtisanottu on itse soppansa keittänyt.

Oletko Sinä lukenut http://www.adressit.com/a/29345

Vieras

#1798 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ei lasta musiikkiluokalle

2013-01-23 17:57:28

Kun itse ollut kyseisen esimiehen alaisuudessa, niin on ihanaa nähdä, ett' joku ei ole näitä epäkohtia hyväksynyt, vaan oman virkansa uhalla laittanut kampoihin. Harmi, että kyseessä sattui olemaan Vaasan pätevin opettaja.

Vieras

#1799 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ei lasta musiikkiluokalle

2013-01-23 18:26:26

Mistä tiesivät virkamiehet mitä odottaa, jos vähänkään musiikista tietävät vanhemmat olisivat lastensa tukena? Tässä tapauksessa ei ilmeisestikään niin ole, jos mielipide on se, että vain keski-ajan lauluja siellä lauleskeltu... 1970-2010 olisi varmasti ollut tällaisille vanhemmille "pitempi aikaväli".. No joka tapauksessa. Näistä kommenteista nyt huomaa sen tason, missä liikutaan Juria ja hänen opetustaan kritisoivien vanhempien tasolla. Jälkipolvi varmasti opetusta tulee arvostamaan.