Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Vieras

02.11.2012 21:07

Itsehän olet niitä listoja tänne pyytänyt ja nyt nekään eivät sitten riitä että uskoisit. Ei ne tavarat ole mikään mielipidekysymys kun kirjoitan tätäkin Fiksuhuudosta voitetulla ja vuosia myöhässä tulleella Macbook Prolla. Ei se muutu saamattomaksi vaikka mitä tahansa väittäisit.

Uskon että kaikki tulevat saamaan tuotteensa kun niin moni on niitä jo saanut ja jatkuvasti niitä näyttää uusille ihmisille tulevan. Sinulla on ollut ilmeisesti huonoa tuuria kun et ole vielä niitä saanut, mutta uskon vakaasti että tulevat ne sinullekkin.

Vastaukset

vieras

#1395 Re:

2012-11-02 21:41:07

#1394: -  

Olenko muka jossain väittänyt,että en olisi saanut tuotteita.Nyt on taas menneet puurot ja vellit sekaisin tai ei osata lukea viestejä oikein.MINÄ olen saanut osan tuotteistani viime heinäkuussa,kuten olen kirjoittanut.Loppuja lupasin odotella,sillä odottaminen ei maksa mitään,kuten kirjoitin.Kirjoitin myös,että osa tuotteista tuli Belgiasta,mukana ei ollut mitään takuutodistuksia eikä muitakaan tietoja.Ihmettenlin ainoastaan sitä,että kukaan ei ole pystynyt laittamaan tälle palstalle mitään faktaa dokumenttia tuotteiden saannista (paitsi yksi henkilö,kauan sitten.löytyy sivuilta) Kiitos kuitenkin yställisestä loppu kommentista.RAUHAA!!!