Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Vieras

#1228 Re: Re: Adressin tarkoitus

11.10.2012 20:45

#1227: - Re: Adressin tarkoitus 

turhaa koitat noille uunoille koitat järkeä puhua kun ei ne osaa eikä halua mitään ymmärtää,,, mulla on kaikki tullu ja ärsyttää kans nuo muutama pahanilmanlintu

Vastaukset

Lopen kyllästynyt

#1229 Re: Re: Re: Adressin tarkoitus

2012-10-11 21:52:03

#1228: - Re: Re: Adressin tarkoitus

Voisitteko te kaksi tyytyväistä kertoa mitä te olitte mieltä fiksuhuudosta koko sen ajan mitä te odotitte voittojanne? Ihmettelen jos olette odottaneet voittojanne 2 vuotta rauhassa.

Jos teidän on vaikea ymmärtää, etten minä ole tyytyväinen fiksuhuudon toimintaan, niin minä en myöskään ymmärrä teidän tarvetta mollata niitä, jotka eivät ole tyytyväisiä. En voi ymmärtää myöskään sitä, miten selitätte sen, ettei minulle tai muille tyytymättömille ei ole tiedotettu (tai vastattu mitään) mitään sillä perusteella, että fiksuhuuto ei viitsi tiedottaa meille "mollaaville" nykyisestä tilanteesta. Jos heidän tapansa toimia on se, että ottavat yhteyden vasta sitten kun olet saamassa tuotteet niin sitä voisi kyllä parantaa.

Siinä olette oikeassa, että se olisi hatunnoston suoritus fiksuhuudolta jos saavat kaikki tuotteet toimitettua kaikille heiltä jotain ostaneille!