Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Lopen kyllästynyt

#1225 Adressin tarkoitus

11.10.2012 13:23

Minusta tämä adressi on nimenomaan aloitettu sen takia, että fiksuhuudolla on ongelmia tuotteiden toimituksessa, joten minusta täällä pitäisi nimenomaan keskustella siitä mikä on fiksuhuudon tilanne (nykytilanne). Eli onko ketään saanut tuotteitansa lähiaikoina (=fiksuhuuto toimii vielä ja toivoa saada tuotteet) ja jos täällä vain kerrotaan toimittamattomista tuotteista niin tilanne olisi huonompi. Jos saisin jotain vastauksia fiksuhuudolta niin ei minun täällä tarvitsisi kirjoitella.

Olen myöskin sen verran itsekäs, että minä olen tyytyväinen vasta sitten kun saan omat tavarani tai edes osan. Kaiken kaikkiaan kyseessä on summa, joka on vähän yli keskivertosuomalaisen brutto-kuukausitulon, joten minulle sen merkitys on aika suuri. Jos käy niin, että en koskaan saa tuotteita niin ei minun maailmani tähän lopu, mutta ei fiksuhuuto ansaitse myöskään kiitosta. Osittain tämä on oma vika, kun en miettinyt/selvittänyt fiksuhuudon tilannetta etukäteen. Olin myös ollut fiksuhuudon asiakas aikaisemmin ja olin saanut tuotteeni (Huutamisessa oli n. 8-10 kuukauden tauko).

Yhteenvetona: mielestäni täällä saa olla tyytyväinen tai tyytymätön fiksuhuutoon, mutta "kinastelu/uhkaaminen" on täysin turhaa!

Vastaukset

Meidän "jengi"

#1226 Re: Adressin tarkoitus

2012-10-11 14:15:25

#1225: Lopen kyllästynyt - Adressin tarkoitus 

Selventävästi ja hyvin kirjoitettu.Näinhän asiat ovat.

Vieras

#1227 Re: Adressin tarkoitus

2012-10-11 19:34:50

#1225: Lopen kyllästynyt - Adressin tarkoitus 

Tuo Fiksuhuudon haukkuminen ei yhtään paranna keskustelua, koska he ovat jo suurelle porukalle tavaroita toimittaneet ja tämä porukka ei pidä Fiksuhuutoa syyllisenä noihin tuoteviiveisiin. Eivät ne niitä tavaroita yhtään lähettelisi jos tahallaan nuo viiveet olisivat tehneet. Niinkauan täällä ei järkevää keskustelua tule syntymään kun Fiksuhuutoa haukutaan huijareiksi tai muuksi vastaavaksi. Tuskin niiden mitään kannata teille kommunikoida kun haukutte niitä huijareiksi samaan aikaan kun koittavat parhaansa hankkia tuotteita. Ette te mitään edes ymmärtäisi vaikka teille joku selittäisi, sen te muutamat olette jo jutuillanne näyttäneet. Minulle on tavarat tulleet ihan kaikki ja kaivelee ihan suunnattomasti tuollainen valtion virkamiesten ruhjoman firman mustamaalaaminen.